هفت مرکز رشد هنر در چهار شهرستان خوزستان ایجاد می‌شود


هفت مرکز رشد هنر در چهار شهرستان خوزستان ایجاد می‌شود

اهواز - ایرنا - رییس حوزه هنری خوزستان گفت : برای شناسایی افراد مستعد و ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های فرهنگی و هنری در هفت منطقه کم برخوردار خوزستان در چهار شهرستان مرکز رشد هنر انقلاب اسلامی با همکاری حوزه هنری استان ایجاد می‌شود .

محمد شهبازگهروئی چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ایجاد مراکز رشد هنر انقلاب اسلامی در هفت منطقه کم برخوردار در شهرستان‌های اهواز، کارون، هویزه و دشت آزادگان اظهار داشت : مناطق کوت عبدالله ، منبع آب ، ملاشیه ، حصیرآباد ، کوی علوی ، هویزه و سوسنگرد از مناطقی است که با همکاری هنرمندان هنری و انقلابی فعالیت فرهنگی را آغاز می‌کنند.

وی ادامه داد: با نظارت حوزه هنری خوزستان و همکاری فعالان هنری در این شهرستان‌ها ، مراکزی برای ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های فرهنگی هنری برای دوستداران هنر در موضوعات انقلاب اسلامی ایجاد می‌شود.

گهروئی گفت : هدف از راه‌اندازی این مراکز شناسایی افراد مستعد درحوزه فرهنگ و هنر، و علاقه‌مندان و هنرمندانی است که در این مناطق حضور دارند که به دلایل کمبود امکانات و توجه نکردن مجموعه فرهنگی هنری رشد نکرده‌اند.

گهرویی با اشاره به حوزه‌های فعالیت‌ هنری در این مراکز اظهار داشت : این مراکز در رشته های سرود، تئاتر، نماهنگ، گرافیک و شعر فعالیت دارند که امیدواریم آثاری ماندگار توسط هنرمندان و علاقه مندان به هنر در این مناطق برای ترویج هنر انقلاب اسلامی تولید شود .

رییس حوزه هنری خوزستان خاطرنشان کرد : یکی از مناطق هدف باتوجه به ظرفیت‌های فرهنگی، بومی و محلی در شهرستان کارون ، شهر کوت‌عبداله است که تلاش می‌کنیم با همت، برنامه‌ریزی و هم‌افزایی مجموعه‌های فعال فرهنگی هنری بتوانیم در راستای تقویت و ترویج هنرانقلابی شاهد نقش آفرینی هنرمندان در موضوعات انقلابی باشیم .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان