مهمترین چالش اصولگرایان برای انتخابات 1400 غرور است


مهمترین چالش اصولگرایان برای انتخابات 1400 غرور است

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: مهمترین چالش اصولگرایان برای انتخابات 1400 غرور زیاد است؛ زیرا اگر این جریان باور داشته باشد که پیروز انتخابات 1400 است با چالش‌هایی عظیمی روبه‌رو شده و تفرقه بین اصولگرایان ایجاد می‌شود.

ناصر ایمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد کارکرد شورای وحدت اصولگرایان در انتخابات ۱۴۰۰ اظهار کرد: شورای وحدت اصولگرایان در انتخابات مجلس یازدهم موفق عمل کرد به صورتی که توانست طیف‌های مختلف اصولگرا را دور هم جمع کرده و یک لیست واحد منتشر کند. به نظر می‌رسد که برای جمع بندی و بررسی کاندیداهای ۱۴۰۰ شورای وحدت اصولگرایان فعال عمل کند، اگرچه که کار سختی است و ممکن است برخی از طیف‌ها اصولگرایان حاضر به عضویت در آن نباشند.

وی افزود: در حال حاضر تصمیم قطعی در جریان اصولگرا برای تشکیل شورای وحدت انتخابات ۹۸ اتخاذ نشده و جامعه روحانیت مبارز نیز بنا ندارد سازوکار جدیدی مانند شورای وحدت مطرح کند که بر اساس آن همه طیف‌های اصولگرایان زیر پوشش آن قرار بگیرند و تنها نشست‌هایی را با برخی از چهره‌های مؤثر برگزار کرده است.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: مهمترین چالش اصولگرایان برای انتخابات ۱۴۰۰ غرور زیاد است؛ زیرا اگر این جریان باور داشته باشد که پیروز انتخابات ۱۴۰۰ است با چالش‌هایی عظیمی روبه‌رو شده و تفرقه بین اصولگرایان ایجاد می‌شود و هر طیف تصور می‌کند با شرکت در انتخابات پیروز می‌شود و در نتیجه هرکدام یک کاندید معرفی کنند، که در این صورت ممکن است به دلیل تعدد کاندیدا از یک جریان، هیچکدام موفق به کسب حداکثر آرا نشود.

وی خاطرنشان کرد: اصولگرایان نباید تصور کنند مردم قطعاً به کاندید مورد نظر آنها رأی می‌دهند. اگر چنین تصوری به وجود بیاید که به واسطه پیروزی در انتخابات مجلس شورای اسلامی، در انتخابات ۱۴۰۰ هم پیروز می‌شود، این جریان را با چالش‌هایی عظیمی مواجه خواهد کرد. احساس پیروزی، بزرگترین اشتباهی است که اصولگرایان می‌توانند با آن رو به رو شوند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب