تقدیر امام جمعه اردبیل از موفقیت جهانی پژوهشگر اردبیلی


تقدیر امام جمعه اردبیل از موفقیت جهانی پژوهشگر اردبیلی

اردبیل - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل از عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به خاطر قرار گرفتن در زمره دانشمندان یک درصد برتر جهان و این دانشگاه در زمره دانشگاه‌های یک درصد برتر جهان تجلیل کرد.

به گزارش روز جمعه ایرنا ،دکتر حسین شایقی برای ششمین سال در زمره یک درصد برتر جهان و دانشگاه محقق اردبیلی نیز برای بار دوم در زمره یک درصد دانشگاههای برتر جهان قرار گرفته است.

در بخشی از پیام آیت‌الله سیدحسن عاملی به همین مناسبت آمده است: با کمال مسرت و تمام مباهات، خالصانه‌ترین ارادت و تحسین خود را به مناسبت حیازت رتبه ورود به جمع دانشمندان یک درصد برتر جهان، توسط جوان پر استعداد و نخبه پرنبوغ، جناب استاد دکتر شایقی که برای ششمین بار این مدال را تصاحب کرده‌اند و همچنین به مناسبت ورود دانشگاه محقق اردبیلی به فهرست دانشگاه‌های پراستناد برترهای دنیا که برای دومین بار صورت گرفت به محضر جناب آقای دکتر شایقی، اساتید معظم دانشگاه محقق اردبیلی و ریاست آن و همچنین به ساحت هم استانی‌های عزیزم تقدیم می‌دارم.

امام جمعه اردبیل افزوده است: استعداد جوان‌های این خطه مبارک کشور را ارج می‌نهم و در برابر قابلیت‌های سحار این قطعه ایران عزیز سر تعظیم فرود می‌آورم.

او تشریح کرده است: بدون شک این فتح بزرگ سنگرهای علم و دانش و این تقدم‌ها از برکات انقلاب عظیم ملت بزرگ ما و از ثمرات خون مقدس شهداست ، نقطه هدف انقلاب اسلامی در عرصه علم، نه تنها سهیم شدن در تولید دانش جهانی و حرکت پایاپای با آخرین یافته‌های علمی دنیا بلکه بالاتر از آن، همت برای پیشبرد مرزهای فعلی علم و دانش ، مقصد آرمانی انقلاب اسلامی است.

هفته گذشته بر اساس داده‌های استخراج شده در بازه ۱۰ ساله توسط پایگاه شاخص‌های اساسی علم (ESI) ، دانشگاه محقق اردبیلی در جمع دانشگاه‌های یک درصد برتر جهان قرار گرفت.

همچنین بر اساس اعلام مرکز منطقه‌­­ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، دکتر حسین شایقی استاد گروه برق دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی، طبق داده‌ های منتشر شده از پایگاه طلایه‌داران علم تامسون رویترز (ISI) برای ششمین بار پیاپی در زمره یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی جهان قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کتاب تعلیم انشا - سال 1329