هدیه فعالان قرآنی به پرستاران و مدافعان سلامت + فیلم


هدیه فعالان قرآنی به پرستاران و مدافعان سلامت + فیلم

سازمان دارالقرآن الکریم به منظور قدردانی از کادر درمان و مدافعان سلامت، اقدام به تولید دو اثر ویدئویی کوتاه‌مدت کرده است.

هدیه فعالان قرآنی به پرستاران و مدافعان سلامت + فیلمبه گزارش ایکنا، در شرایطی که مدت‌هاست کشور عزیزمان، درگیر ویروس کرونا شده و شرایط زندگی را برای همه تغییر داده است، پرستاران و کادر درمان با رسالت و تعهد سنگینی که در قبال سلامت مردم بر دوش دارند، مدت‌هاست جان خود را برای حفظ سلامتی همه در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس قرار داده‌اند.
چه زیباست که روز پرستار مزین به نام مبارک حضرت زینب (س)، بزرگ پرچمدار نهضت عاشورا، شده است. از این رو، روز پرستار فرصتی مغتنم برای قدردانی از زحمات ارزشمند و طاقت‌فرسای قشری است که به تأسی از بانوی صبور و فداکار اسلام همواره نقش بارز خود را در سلامت مردم شریف ایران اسلامی به خوبی به تصویر می‌کشند.
سازمان دارالقرآن الکریم به‌ مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت زینب‌(س) و روز پرستار با هدف تشکر از کادر درمان و مدافعان سلامت، اقدام به تهیه و تولید دو اثر کوتاه ویدئویی کرده است.
این آثار با حضور احمد ابوالقاسمی، مدرس و قاری بین‌المللی و حنانه خلفی، نوجوان حافظ کل قرآن به نمایندگی از جامعه قرآنی کشور تهیه و تولید شده است و در آن به صورت مجازی و حضوری از پرستاران یکی از مراکز درمانی تهران به نیابت از مدافعان سلامت کشور با اهدای هدایایی قدردانی شده است. در ذیل آن‌ها را مشاهده کنید.
انتهای پیام

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پاریس با چیزی که فکر می‌کنید فرق دارد | چالش زباله در شهر نور