بهترین قاری مسابقات سراسری قرآن از نگاه مردم در رسانه‌ها


بهترین قاری مسابقات سراسری قرآن از نگاه مردم در رسانه‌ها

قاری برتر مسابقات سراسری قرآن کریم از نگاه مردم معرفی شد و طی آن، کاظم آذرپیرا از خوزستان به عنوان برترین قاری با رأی عموم مردم معرفی شد. آذرپیرا عنوان نخست مسابقات بین‌المللی قرآن کرواسی را در کارنامه دارد.

بهترین قاری مسابقات سراسری قرآن از نگاه مردم در رسانه‌ها

به گزارش ایکنا، مهم‌ترین خبری که امروز 30 آذرماه در صفحات معارفی رسانه‌ها منتشر شده، عبارت از معرفی بهترین قاری مسابقات سراسری قرآن از نگاه مردم است. در ادامه نگاهی به این اخبار داریم؛

تسنیم

صفحه دین، قرآن و اندیشه خبرگزاری تسنیم تا ساعت ۱۴ امروز تعداد شش خبر منتشر کرده است که عناوین آنها عبارت از «بررسی یک فرمان در قرآن/ قرض را بنویسید و شاهد بگیرید»، «سرود آذری|دختر بوترابیدی زینب(س)»، «سه پاداش بزرگ پرستاری در روایت پیامبر(ص)»،‌ «مسابقه‌ای که جایزه‌اش تربت و سنگ حرم امام حسین(ع) است»، «مولودی‌خوانی میثم مطیعی در مدح حضرت زینب(س)» و «آشنایی با سبک زندگی عقیله بنی‌هاشم/ چرا حضرت زینب(س) پرستار کربلا بود؟» هستند.

فارس

صفحه قرآن و فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس تا ساعت ۱۴ امروز چهار خبر را روی خروجی خود برده است و طبق روال روزانه، در ابتدا ترتیل یک صفحه از قرآن منتشر شده است و تیتر دیگر اخبار عبارت از «کاظم آذرپیرا بهترین قاری مسابقات سراسری قرآن از نگاه مردم شد»، «اجرای طرح «یلدای مهربانی» در مساجد محله هرندی+عکس» و‌ «چگونه جشن یلدا بگیریم اما کرونا نگیریم؟» هستند.

در بخش‌هایی از خبر «کاظم آذرپیرا بهترین قاری مسابقات سراسری قرآن از نگاه مردم شد» می‌خوانیم: قاری برتر مسابقات سراسری قرآن کریم از نگاه مردم معرفی شد که طی آن کاظم آذرپیرا از خوزستان به عنوان برترین قاری با رأی عموم مردم معرفی شد. آذرپیرا عنوان نخست مسابقات بین‌المللی قرآن کرواسی را در کارنامه دارد.

انتخاب قاری برتر از نگاه مردم امسال برای اولین‌بار رخ داد و عموم مردم به صورت پیامکی برترین قاری را انتخاب کردند که در روز ولادت حضرت زینب(س)، قاریان منتخب مردمی معرفی شدند.

البته با تصمیم ستاد برگزاری مسابقات، به دلیل اختلاف کم آراء مردمی، سه نفر اول به عنوان برترین قاریان از نگاه مردم انتخاب شدند که اسامی آنها عبارت از کاظم آذرپیرا از استان خوزستان نفر اول، یوسف جعفرزاده از استان بندرعباس نفر دوم و علیرضا مسیح‌پور از کهگیلویه و بویراحمد هستند.

ایسنا

صفحه دین و اندیشه خبرگزاری ایسنا تا ساعت ۱۴ به انتشار چهار خبر پرداخته که عناوین آنها عبارت از «جمله عجیب علامه طباطبایی به یک پرستار»، «کتاب «اصول و پایه‌های جهاد از نگاه قرآن و سنت» منتشر شد»‌، «عالی‌ترین نمونه از شهامت و دلیری» و «توزیع بسته‌های یلدایی همزمان با میلاد حضرت زینب(س)» هستند.

در بخش‌هایی از خبر «کتاب «اصول و پایه‌های جهاد از نگاه قرآن و سنت» منتشر شد» می‌خوانیم: این کتاب در واکنش به یکی از افکار غربی تالیف شده که اخیرا در میان جوانان عراقی در حال انتشار است. این تفکر که از طریق رسانه‌های غربی و لائیک و فضای مجازی و کتاب های متعدد موجود در کتابخانه‌های عراق ترویج شده، دو مفهوم «جهاد» و «تروریسم» را به هم نزدیک کرده و لذا این مجموعه در راستای اهداف ترسیم شده لازم دید در پاسخ به این تفکر خطرناک، این کتاب را که یک پایان نامه کارشناسی ارشد است، منتشر کند.

حملات داعش و دیگر گروه‌های تروریستی به عراق و اشغال بخش گسترده‌ای از خاک این کشور از سوی داعش، به مدت چهار سال، آثار فکری و فرهنگی و مفاهیم خطرناکی در پی داشته که حتی در میان جوانان دانشگاهی رواج یافته است، از جمله اینکه اسلام به تروریسم مشروعیت می‌دهد، و این تفکر خطرناک را با استناد به برخی از آیات قرآن و احادیث نبوی مطرح می‌کنند.

ایرنا

صفحه معارف خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز تا ساعت ۱۴ امروز دو خبر منتشر کرده که عبارت از «قرائتی: کمال زیست در برپایی نماز است» و «حضرت زینب یک الگوی تراز برای تربیت دختران است» هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان

صفحه قرآن و عترت این خبرگزاری تا ساعت ۱۴ به انتشار دو خبر پرداخته که تیتر آنها عبارت از «ترجمه آیه نصب‌شده بر کتیبه حسینیه امام‌خمینی‌(ره) در سخنرانی رهبر انقلاب به مناسبت ولادت حضرت زینب (س)» و «پنج ویژگی والای معنوی که منشأ آن‌ها بانوان هستند/ چرا حضرت زینب (س) بهترین الگو برای زنان است؟» هستند.

مهر

صفحه قرآن و متون دینی خبرگزاری مهر تا این ساعت به انتشار پنج خبر پرداخته که تیتر آنها عبارت از «حضرت زینب (س)؛ عقل ممثّل»،‌ «بیان شأن نزول آیات در «ظهور آیه‌ها»»،‌ «باور به حقایق عالم راز عبور از بحران‌ها در نگاه حضرت زینب (س)»،‌ «اختتامیه «بیست و پنجمین جشنواره قرآنی علوم پزشکی» برگزار می شود» و «آغاز پخش تفسیر سوره مبارک «ضحی» در رادیو معارف»‌ هستند.

در بخش‌هایی از خبر «اختتامیه «بیست و پنجمین جشنواره قرآنی علوم پزشکی» برگزار می‌شود» آمده است: اختتامیه بیست‌ و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت سه‌شنبه دوم دی‌ماه جاری با حضور دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت، دکتر سیما سادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، حجت‌الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی‌ مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و حجت‌الاسلام سعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار خواهد شد.

در بیست و پنجمین دوره از جشنواره قرآنی هدهد ۷۴ هزار نفر رشته شرکت داشته‌اند که از این تعداد ۵۶۴ نفر حائز رتبه و به عنوان برگزیده در این دوره از جشنواره مورد تقدیر، قرار خواهند گرفت.

این مراسم به صورت نیمه حضوری در سالن همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران و با حضور تعداد معدودی از منتخبان از استان تهران برگزار خواهد. بر این اساس از ۱۸ برگزیده از سه گروه شرکت در جشنواره (دانشجویان، کارکنان و اساتید) به نمایندگی از مجموع برگزیدگان این دوره از جشنواره با اهدای لوح تقدیر، تندیس و هدیه نقدی تقدیر به عمل خواهد آمد.

ایبنا

صفحه دین خبرگزاری کتاب ایران نیز تا این ساعت به انتشار چهار خبر پرداخته که تیتر آنها عبارت از «انگیزه اخلاقی در نگاه همدلانه»،‌ «احیاگر فقه سیاسی یا روشنفکر دینی؟»، «زیستن در هویت دیگری/ حکایت دختران «بچه پوش»» و «همسان‌سازی ویژگی نمایش رسانه‌ای است/ شهرت دوگانه نایک-جردن و کالایی شدن ورزش» هستند.

میزان

««رویداد نسل سلیمانی‌ها» با هدف تربیت نسلی همچون سپهبد شهید قاسم سلیمانی برگزار می‌شود»، «چگونه شب یلدای خود را معنوی کنیم؟» و «چند نکته مهم پیرامون سبک زندگی، صبر و سیره علمى حضرت «زینب کبری(س)»» نیز عنوان اخباری است که تا ساعت ۱۴ امروز در صفحه دین و اندیشه خبرگزاری میزان منتشر شده است.

انتهای پیام

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سلفی آسانسوری فریبا نادری با موهای ژولیده ! / این استوری خانم بازیگر سریال ستایش غوغا ک...