جهش تولید بخش ICT با افزایش منطقی تعرفه های ارتباطی


جهش تولید بخش ICT با افزایش منطقی تعرفه های ارتباطی

مدیرعامل شرکت مخابرات رشد صنعت ICT را در گرو افزایش منطقی تعرفه های مخابراتی دانست.

جهش تولید بخش ICT با افزایش منطقی تعرفه های ارتباطی

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در دیدار با اعضای سندیکای صنعت مخابرات، ضمن تاکید بر هم افزایی‌های موثر در بخش مخابرات اظهار کرد: با افزایش تعرفه ارتباطی و منطقی سازی آن، علاوه بر تحرک در بخش تولید کنندگان و خدمات دهندگان تجهیزات مخابراتی و افزایش اشتغال در این صنعت استراتژیک، خدمات بهتری به مردم ارائه خواهد شد.

وی با توجه دادن به نقش مخابرات به عنوان بزرگ‌ترین اپراتور حوزه ارتباطات کشور گفت: این موضوع در صورت تحقق، می‌تواند ضمن تحقق جهش تولید در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات، آثار مثبتی را در حوزه صادرات محصولات ICT در منطقه از خود به جا بگذارد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: تعرفه خدمات عمومی در بخش‌های مختلف و خدمات با شیبی نسبتا منطقی و متناسب با شرایط اقتصادی در طول دو دهه گذشته مورد بازبینی مکرر قرار گرفته، در حالی که درحوزه ارتباطی این اتفاق ایجاد نشده است.

متناسب نبودن تعرفه‌های مخابرات با هزینه‌های این شرکت

سلطانی افزود: هزینه‌های شرکت مخابرات ایران متناسب با تعرفه‌ها فعلی نیست در حالی که سیاست اصلی شرکت مخابرات ایران حمایت از تولیدکنندگان داخلی است و برای تحقق این امر، افزایش تعرفه‌ها بسیارضروری به نظر می‌رسد.

وی با توجه به نقش زیرساختی مخابرات در تامین نیاز‌های اپراتور‌های همراه و ثابت گفت: امیدواریم با ایجاد تعرفه منطقی و افزایش آن، ضمن بهبود فضای کسب کار در حوزه ICT، خدمات گسترده ارائه شده مخابرات به تمام بازیگران عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور نیز با افزایش کیفیت و کمیت قابل توجهی همراه شود.

بیشتر بخوانید

مشتریان مخابرات منطقه تهران مراقب کلاهبرداران باشند!

انتهای پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان