سی تی اسکن و ساختمان مجتمع تصویربرداری بیمارستان دیلم افتتاح شد


سی تی اسکن و ساختمان مجتمع تصویربرداری بیمارستان دیلم افتتاح شد

گناوه - ایرنا - ساختمان و دستگاه سی تی اسکن مجتمع تصویربرداری بیمارستان بقیه الاعظم (عج) شهرستان دیلم استان بوشهر روز سه شنبه در آیینی با حضور مسئولان استان بوشهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، فرماندار دیلم در این آیین گفت: احداث ساختمان مجموعه تصویربرداری بیمارستان دیلم با ۴۰۰ متر زیربنا و اعتبار ۱۰ میلیارد ریال از محل کمک موقوفه خانواده خیر مرحوم صحت پور به بهره‌برداری می‌رسد.

احمد دشتی افزود: سی تی اسکن ۱۶ اسلایس از دستگاه‌های پیشرفته در امر تصویر برداری و ساخت کشور ژاپن با ارز دولتی به میزان ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال توسط حاج عبدالرحیم طاهری خیر این شهرستان با همکاری وزارت بهداشت و درمان خریداری شده‌است.

وی گفت: برای خرید تجهیزات و ارتقای سیستم برق این مرکز تصویربرداری، ۳۰ میلیارد ریال اعتبار دریافتی استاندار بوشهر از وزیر نیرو برای خط برق جداگانه، ۳۰ میلیاردریال مساعدت جامعه لنجداران و خیران ، ۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات صنایع پتروشیمی و اتاق بازرگانی و صنایع به ستاد مقابله با کرونا استان، ۶ میلیاردریال از محل کمیته برنامه‌ ریزی با حمایت معاون عمرانی استاندار و ۲ میلیاردریال نیز از محل دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر و وزارت بهداشت و درمان اختصاص و هزینه شده‌است.

فرماندار دیلم بیان کرد: با راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان این شهرستان مشکلات درصد زیادی از اعزام بیماران نیازمند به تصویربرداری به شهرستان‌های همجوار کاهش خواهد یافت.

شهرستان دیلم با ۳۵ هزارنفر جمعیت در ۲۱۰ کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر واقع است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اقدامات اساسی برای تامین اعتبار راه‌آهن بوشهر - شیراز انجام شد