اهدای یک هزار و 206 فقره جهیزیه به نوعروسان لرستان


اهدای یک هزار و 206 فقره جهیزیه به نوعروسان لرستان

خرم آباد - ایرنا - یک هزار و 206 مورد جهیزیه و کمک هزینه جهیزیه روز شنبه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد استان لرستان اهدا شد.

"جاسم محمدی فارسانی" مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان در حاشیه اهدای این جهیزیه ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: به همین منظور ۳۸۷ سری جهیزیه و ۸۱۹ فقره کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان به افراد تحت حمایت با اولویت مناطق محروم و سردسیر توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان اهدا شد.

محمدی فارسانی ادامه داد: برای تهیه جهیزیه و کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان حدود ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی اضافه کرد: همچنین خدمات پیشگیری از سوءتغذیه به سه هزار و ۷۰۰ زن باردار و شیرده توسط کمیته امداد استان برنامه ریزی شده که به همین منظور در قالب برنامه پیشگیری از سوءتغذیه کمک های مالی به این زنان باردار و شیرده ارائه می شود و زنان باردار در طول بارداری و در زمان شیردهی نیز به مدت ۶ ماه از این کمک هزینه ها بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه هر کدام از این زنان باردار و شیرده هر ماه مبلغ ۱۰۰ هزار تومان از کمیته امداد به عنوان کمک هزینه دریافت می کنند، اظهار داشت: این زنان باردار در قالب کارت بانکی که در اختیار دارند می توانند از فروشگاههای طرف قرارداد کمیته امداد خرید خود را انجام دهند و چون این برنامه یکساله است می توانند به مدت یکسال از این خدمات بهره مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان افزود: در قالب این رزمایش همچنین تعداد یک هزار و ۵۵۰ قلم وسایل گرمایشی شامل بخاری و آبگرمکن به مددجویان کمیته امداد اهداشد.

این رزمایش با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سیداحمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان و محمود ثمینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان در محل کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم