گروه‌های مقاومت فلسطینی: مسئولیت تنش‌های اخیر با اشغالگران است


گروه‌های مقاومت فلسطینی: مسئولیت تنش‌های اخیر با اشغالگران است

گروه‌های مقاومت فلسطین تأکید کردند که تجاوز وحشیانه صهیونیست‌ها علیه مراکز غیر نظامی و شهروندان عادی، تکرار جنایات گذشته آنها علیه مردم صبور نوار غزه است و مسئولیت کامل عواقب آن با این رژیم است.

گروه‌های مقاومت فلسطینی: مسئولیت تنش‌های اخیر با اشغالگران است

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، گروه‌های مقاومت فلسطین تأکید کردند که تجاوز وحشیانه صهیونیست‌ها علیه مراکز ویژه افراد با نیازهای خاص، بیمارستان‌های کودکان، مساجد، اماکن ورزشی و صنعتی و خانه‌های شهروندان، تکرار جنایات آنها علیه مردم صبور نوار غزه است.

در این بیانیه تأکید شده که این تجاوز، نشان‌دهنده وضعیت جنایت، استکبار و وحشیگری رژیم صهیونیستی است که مردم فلسطین از آن رنج می‌برند. این رژیم هیچ تفاوتی بین کودکان، سالخوردگان، زنان و مردان قائل نیست و فرقی بین بیمارستان، مسجد و یک نهاد مدنی یا ورزشی نمی‌گذارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: دشمن جنایتکار صهیونیست کاملاً مسئول این هدف‌گیری جنایتکارانه و تجاوزهای شرورانه است و عواقب آن متوجه ارتش اشغالگر است.

این گروه‌ها همچنین از حکومت خودگردان خواستند تا به مسئولیت‌های خود عمل کند و پرونده‌های جرائم صهیونیست‌ها را در دادگاه‌های بین‌المللی به جریان بیندازد و از نهادهای بین‌المللی خواستار محاکمه سران صهیونیست به جرم جنایات پی در پی علیه مردم مقاوم فلسطین شود.

گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کردند اقدام صهیونیستها در عادی‌سازی روابط با برخی رژیم‌های عربی برای تحمیل یک واقعیت به مقاومت و مردم فلسطین اقدامی از پیش شکست خورده است و تأکید کردند که مقاومت، تا زمان احقاق حقوق و بازپس‌گیری سرزمین‌های فلسطینی ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی