تصمیم‌گیری برگزاری مراسم ایام فاطمیه به فرمانداران واگذار شده است


تصمیم‌گیری برگزاری مراسم ایام فاطمیه به فرمانداران واگذار شده است

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان در خصوص برگزاری مراسم‌ و اجتماعات در ایام فاطمیه عنوان کرد: برگزاری این مراسم‌ ایام فاطمیه به فرمانداران شهرستان‌ها واگذار شده تا با توجه به شرایط هر شهرستان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نسبت به اجرای این مراسم‌ها اقدام کنند.

تصمیم‌گیری برگزاری مراسم ایام فاطمیه به فرمانداران واگذار شده است

به گزارش ایکنا از خوزستان، ولی‌الله حیاتی، معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا که امروز ۶ دی‌ماه برگزار شد، با تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: خوشبختانه در ایام منتهی به یلدا، مردم اهتمام ویژه‌ای به رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچون کاهش دورهمی‌ها، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و ... داشتند.

وی تصریح کرد: همچنین اقدامات و زحمات کادر بهداشت و درمان، فرمانداران، سپاه، هلال احمر و ... در اجرای این طرح موجب شد استان خوزستان در وضعیت باثباتی نسبت به بیماری قرار بگیرد.

حیاتی افزود: البته این وضعیت نباید به گونه‌ای باشد که ما از ادامه تمهیدات غافل شویم و با ساده‌انگاری نسبت به این وضعیت مجددا به شرایط قبل بازگردیم، بلکه باید در هر شرایطی آماده باشیم و پروتکل‌ها را رعایت کنیم تا با چالش مواجه نشویم.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی، ابراز کرد: این طرح با قدرت و جدیت در استان در حال اجرا است و از فرمانداران می‌خواهیم که از تمام ظرفیت‌های خود برای پشتیبانی از طرح شهید سلیمانی استفاده کنند.

وی در خصوص برگزاری مراسم‌ و اجتماعات در ایام فاطمیه عنوان کرد: برگزاری این مراسم‌ ایام فاطمیه به فرمانداران شهرستان‌ها واگذار شده تا با توجه به شرایط هر شهرستان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نسبت به اجرای این مراسم‌ها اقدام کنند.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان تاکید کرد: فرمانداران باید جلساتی را با متولیان مراسم‌ ایام فاطمیه برگزار و از آنها تعهد گرفته شود که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و در صورت عدم توجه به نکات بهداشتی با خاطیان برخورد و به مراجع قضایی معرفی شوند.

حیاتی خاطر نشان کرد: ما در شرایط کرونایی هستیم و اگر برخورد دقیق و مؤثری انجام نشود در این خصوص با چالش جدی مواجه خواهیم شد از این رو باید حتما در این زمینه نظارت و برخورد و کنترل مناسبی اعمال شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه