نشریه عمران دانشگاه سمنان موفق به نمایه در پایگاه بین‌المللی اسکوپوس شد


نشریه عمران دانشگاه سمنان موفق به نمایه در پایگاه بین‌المللی اسکوپوس شد

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه سمنان از نمایه شدن نشریه انگلیسی زبان Journal of Rehabilitation in Civil Engineering در پایگاه بین المللی Scopus اسکوپوس خبر داد.

دکتر سیف الله سعدالدین با اعلام این خبر اظهار کرد: این مجله با سردبیری دکتر علی خیرالدین استاد ممتاز دانشکده مهندسی عمران و مدیر مسؤولی دکتر عبدالحسین حداد دانشیار دانشکده مهندسی عمران دانشگاه توانسته است با به دست آوردن امتیازات لازم در کوتاه ترین زمان ممکن پس از درخواست نمایه شدن در پایگاه بین المللی Scopus ، نمایه شود.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه افزود: با تلاش ‌و همکاری مدیر مسئول، سردبیر و سایر مسئولین، این نشریه از سال 2013 به صورت دو فصلنامه و از سال 2019 با توجه به استقبال بی نظیر پژوهشگران و محققان حوزه مهندسی عمران به صورت فصلنامه منتشر می‌شود .

دکتر سعدالدین ادامه داد: این نشریه توانسته است جزء نشریات هسته پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC و همچنین رتبه الف را در ارزیابی سال 98 وزارت عتف به خود اختصاص دهد.

دکتر سعدالدین در ادامه افزود: این رویداد ارزشمند علمی افتخاری بزرگ برای حوزه نشریات دانشگاه سمنان به شمار می آید.

وی ضمن قدردانی از مسؤولین نشریه اظهار امیدواری کرد: در آینده ای نزدیک این نشریه موفق شود نمایه بین المللی ISI را دریافت و از رتبه کیفی Q برخوردار شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه از پژوهشگران و علاقه مندان به موضوعات مهندسی عمران بویژه بهسازی در مهندسی عمران دعوت کرد از طریق مراجعه به آدرس https://civiljournal.semnan.ac.ir و پس از نام نویسی، مقالات پژوهشی با کیفیت خود را در چارچوب مجله و بر اساس راهنمای نویسندگان ارسال کنند.

دکتر سعدالدین خاطرنشان کرد: 12 عنوان نشریه علمی دارای رتبه از کمیسیون بررسی نشریات علمی کشور در این دانشگاه منتشر می‌شود که از این تعداد چهار عنوان مجله دارای نمایه اسکوپوس هستند .

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ 26 همت بدهی بیمه‌ها