هافبک تیم فوتبال نفت آبادان به بازی با سایپا نمی‌رسد


هافبک تیم فوتبال نفت آبادان به بازی با سایپا نمی‌رسد

آبادان - ایرنا - مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: حکیم نصاری هافبک با تجربه تیم صنعت‌نفت همانند دیدارهای گذشته به دلیل مصدومیت مچ پا ، در دیدار برابر سایپا تهران حضور ندارد.

علی فیروزی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:تیم صنعت‌نفت آبادان روز سه‌شنبه ۹ دی، در بازی سخت و دشواری میهمان سایپا تهران است اما کسب سه امتیاز دور از دسترس نیست.

وی افزود: در این دیدار حکیم نصاری هافبک با تجربه تیم صنعت‌نفت همانند دیدارهای گذشته به دلیل مصدومیت غایب است و تیم را در سفر به تهران همراهی نکرد؛ کادر فنی و پرشکان تیم با در نظر گرفتن تمرین‌های ویژه درصدد آماده سازی وی برای بازی‌های آینده هستند.

مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: کسب سه امتیاز این دیدار برای تیم ما بسیار مهم و ارزشمند است زیرا در صورتی که گل‌گهر سیرجان و استقلال تهران در برابر هم امتیاز از دست دهند به صدر جدول صعود خواهیم کرد.

فیروزی بیان کرد: البته در آن سوی میدان نیز سایپا تهران برای بهبود شرایط خود در جدول نیاز به کسب سه امتیاز دارد و مقابل صنعت‌نفت با انگیزه برد بازی خواهد کرد.

وی ادامه داد: تنها مشکل ما شرایط جوی تهران است و امیدواریم بر خلاف چهار بازی گذشته خارج از خانه در زمینی هموار به میدان برویم تا کارهای تاکتیکی را بهتر به نمایش بگذاریم.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان که با ۱۴ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار دارد روز سه‌شنبه ۹ دی از هفته نهم لیگ برتر میهمان سایپا تهران است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این پردازنده اینتل 144 هسته و 180 مگابایت حافظه کش دارد