سومین سکانس گل‌گهر و استقلال؛ تقابل استاد و شاگرد


سومین سکانس گل‌گهر و استقلال؛ تقابل استاد و شاگرد

تهران- ایرنا- استقلال و گل‌گهر در حالی برای سومین بار در لیگ برتر به مصاف هم می‌روند که سهم هر یک از تیم‌ها یک برد بوده است.

به گزارش ایرنا، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و استقلال تهران در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران باید به مصاف هم بروند. این دیدار در حالی فردا (چهارشنبه) به انجام می‌رسد که هر ۲ تیم برای بودن در صدر جدول نیاز به پیروزی در آن دارند.

باید شاهد سومین تقابل استقلال و گل‌گهر در لیگ برتر باشیم. در ۲ تقابل پیشین در لیگ نوزدهم، یک برد برای هر یک از طرفین به دست آمد. ابتدا در هفته ششم لیگ نوزدهم این آبی‌پوشان تهرانی بودند که موفق شدند میهمان خود را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهند. هروویه میلیچ و مهدی قایدی برای استقلال و بهنام برزای برای تیم سیرجانی موفق به گلزنی شدند. وینگو بگوویچ سرمربی گل‌گهر در آن بازی بود.

در بازی برگشت استقلال با هدایت فرهاد مجیدی به سیرجان رفت و با تک گل علیرضا ابراهیمی به میزبان خود باخت. در آن دیدار هدایت تیم گل‌گهر بر عهده مجید جلالی بود و آن سه امتیاز در شرایطی به دست آمد که استقلال موقعیت‌های فراوانی را برای گلزنی از دست داد.

البته که یک بار در جام حذفی نیز استقلال به سیرجان رفت و با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را شکست داد. در آن زمان گل‌گهر لیگ یکی بود و علیرضا منصوریان سرمربی استقلال به شمار می‌رفت.

حالا اما شاهد یک تقابل استاد شاگردی هستیم. محمود فکری در نیم فصل دوم لیگ نوزدهم در اولین رویارویی لیگ برتری با امیر قلعه‌نویی موفق شد سپاهانِ تحتِ هدایت او را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. محمد میری زننده تک گل بازی برای نساجی بود و در سوی مقابل طلایی‌پوشان چهار بار تیر دروازه شاگردان محمود فکری را لرزاندند ولی به گل نرسیدند. قلعه‌نویی با پنج تیم مختلف در برابر استقلال به برتری رسیده و حالا در پی ثبت عدد ۶ است.

سومین سکانس گل‌گهر و استقلال؛ تقابل استاد و شاگرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان