تکلیف‌مداری خانواده شهدا در پشتیبانی از ولایت فقیه ستودنی است


اراک - ایرنا - جانشین نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین،...
اراک - ایرنا - جانشین نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران را الگوی تمام نمای صبر و استقامت توصیف کرد و گفت: دغدغه‌مندی و تکلیف‌مداری این عزیزان در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و پشتیبانی از ولایت فقیه مثال زدنی و ستودنی است.

حجت‌الاسلام محمود محمدی‌شاهرودی در سفر به اراک و دیدار با خانواده شهیدان آجرلو افزود: باور به انقلاب اسلامی، ولایت‌مداری و تربیت فرزندان مومن و انقلابی از شاخصه‌های مهم خانواده‌های شهداست چرا که ثمره و برکت انقلاب مرهون از خودگذشتگی ها و پاکدامنی این عزیزان است.

وی اظهار داشت: در شرایطی که مشکلات اقتصادی در جامعه حکم فرماست، خانواده شهدا بی ادعا بوده و همواره یار و یاوران مخلصی برای انقلاب اسلامی و ولایت فقیه هستند.

وی ادامه داد: وجود سراسر نور خانواده و والدین شهدا برای امت اسلامی سبب شده است خداوند متعال تاج افتخار به این خانواده های صبور و پاک سرشت عطا نماید که در برهه‌های مختلف از بهترین سرمایه‌ها و تعلقات خود چشم پوشی کردند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: مادران، پدران و همسران شهدا با صبر و بردباری خود همواره درس ایستادگی و استقامت برای ماندن و ثابت قدم بودن در این راه پر افتخار را داده‌اند که می بایست این فرهنگ سرمشق همه برای رسیدن به به موفقیت‌ها قرار گیرد.

استان مرکزی ۶ هزار و ۲۰۰ شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته