مشق نوع دوستی در سایه رزمایش همدلی و احسان


مشق نوع دوستی در سایه رزمایش همدلی و احسان

یاسوج- ایرنا- با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در کهگیلویه و بویراحمد 16 هزار بسته ارزاق به محرومان با محوریت آسیب دیدگان از کرونا و همچنین 30 سری جهیزیه به زوج های جوان در مناطق کم تر برخوردار استان در مرحله چهارم رزمایش همدلی و احسان اهدا شد.

به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در حاشیه این آیین اظهار داشت: این بسته های حمایتی از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در مسجد صاحب الزمان یاسوج برای افراد محروم و مستمند در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی افزود: تاکنون اقدامات قابل توجهی از سوی این ستاد در کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفته که ستودنی است.

وی تصریح مرد: این کارها التیام و توجهی به اقشار آسیب پذیر، مستمند و ناتوان بوده که تاکنون دستگاه های دیگری همچون کمیته امداد، هلال احمر، سپاه، آستان قدس رضوی و ... در این باره ورود پیدا کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با تبریک ساخت واکسن کرونا، افزود: صدای رسای رشد علمی دانشمندان ایرانی به گوش عالم رسیده و این مایه فخر و مباهات است.

وی تاکید کرد: در این شرایط سخت پیروزی عظیمی نصیب ایران شده و دستیابی به این واکسن در سطح جهانی حیرت اور است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مرحله چهارم رزمایش همدلی و احسان ۱۶ هزار بسته معیشتی میان اقشار اسیب دیده از کرونا در مناطق کم برخوردار استان توزیع می شود.

شایان نادری نیز ابراز داشت: ارزش ریالی هر بسته یک میلیون ریال محاسبه شده و مجموع هزینه این بسته ها ۱۶ میلیارد ریال بوده است.

وی تاکید کرد: این بسته ها توسط نیروهای جهادی که با قرارگاه ستاد اجرایی فرمان امام در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند، در مناطق صعب العبور ‌و محروم توزیع خواهد شد.

نادری عنوان کرد: همزمان با شیوع ویروس کرونا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان ۴ رزمایش احسان و همدلی، یک رزمایش مشق احسان و یک رزمایش احسان سلامت برگزار شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش‌ از ۱۵۰ میلیارد ریال در مجموع ارزش بسته ها و ارزاقی بوده که در کل استان توزیع شده است.

وی بیان کرد: تا شب عید ۴ رزمایش دیگر در حوزه های مختلف اجرایی خواهد شد و سهمیه ها با توجه به عمق محرومیت ها افزایش پیدا می کند.

نادری افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) سه هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تاکنون در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته این استان دربخش‌های مختلف عمرانی و اقتصادی سرمایه گذاری کرده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای یکهزار مسکن ملی از سوی شرکت توسعه عمران در شهر یاسوج نیز به زودی آغاز می شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مرد میانسال بر اثر سقوط از کوه بوستان باشت جان باخت