اعمال شب بازاری در پیاده راه فردوسی سنندج


اعمال شب بازاری در پیاده راه فردوسی سنندج

شهردار سنندج در خصوص زمان اجرای طرح ساماندهی دستفروشان، گفت: از روز یکشنبه 14 دی ماه سال جاری طرح اجرا خواهد شد.

حشمت اله صیدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس دستور العمل ابلاغیه اسفند ماه سال ۹۸ وزیر کشور تصمیم نهایی در خصوص ساماندهی دستفروشان خیابان فردوسی اتخاذ شد که به صورت تلفیق روز بازار و شب بازار دست فروشان این خیابان سازماندهی شوند.

وی افزود: در هفت روز از هفته در ۶ نقطه از سطح شهر سنندج برای برپایی روز بازار در مکان های نظیر پارک معلم، جنب پل بهاران، پارک کودک، شهرک مولوی، حریم سبز بلوار نظام مهندسی و همچنین برپایی روز بازار در پیاده راه فردوسی و بلوار حمدی در روز جمعه از ساعت ۹ تا ۱۳ ظهر تعیین شد.

شهردار سنندج بیان کرد: علاوه بر برپایی روز بازار ۶ شب در طول هفته دستفروشان می توانند به صورت شب بازار در این خیابان فعالیت کنند.

صیدی ذکر کرد: دستفروشان در شب بازار فردوسی در شش ماهه نخست سال از ساعت ۲۰:۳۰ لغایت ۱ بامداد و در شش ماهه دوم از ساعت ۱۸:۳۰ لغایت ۲۴ شب می‌توانند در این خیابان حضور داشته باشند.

وی در خصوص زمان اجرای طرح ساماندهی دستفروشان، گفت: از روز یکشنبه ۱۴ دی ماه سال جاری طرح اجرا خواهد شد.

صیدی خاطرنشان کرد: پیمانکار مجری بازار طرف قرارداد با شهرداری نسبت به تهیه میز اقدام کرده و دستفروشان با رعایت ضوابط و مقررات می توانند با نظارت این شرکت فعالیت کنند.

وی هم از دستفروشان و هم از کسبه درخواست کرد با تعامل و همکاری لازم مجموعه مدیریت شهری را در جهت اجرای بهتر این طرح یاری کنند.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

در فراق مدرسه