نظارت‌ و بازرسی از نانوایی‌ها در زاهدان تشدید می‌شود


نظارت‌ و بازرسی از نانوایی‌ها در زاهدان تشدید می‌شود

زاهدان- ایرنا- فرماندار زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: نظارت و بازرسی‌ها از نانوایی‌ها تشدید و با هرگونه عرضه آرد و نان خارج از شبکه و یا دیگر تخلفات به صورت جدی برخورد می‌شود.

به گزارش ایرنا ابوذر مهدی نخعی روز دوشنبه در نشست کارگروه گندم، آرد و نان با اشاره به ساعت کار واحدهای خبازی در شهر زاهدان اظهارداشت: ساعت شروع و پایان کار هر واحد نانوایی براساس تصمیمات اتخاذ شده در کارگروه طبق ظرفیت منطقه و میزان سهمیه آرد اختصاص یافته باز تعریف و اجرا می‌شود و نانوایی‌ها نیز موظف به رعایت و نصب تابلو اعلام ساعت کاری هستند.

وی افزود: با توجه به وضعیت عرضه نان و اعتراض شهروندان در این خصوص جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان زاهدان تا حصول نتیجه به صورت مستمر برگزار می‌شود.

فرماندار زاهدان تصریح کرد: تمامی شهروندان به منظور یاری رساندن به تیم‌های نظارت در صورت مشاهده هر گونه تخلف در نانوایی‌های سطح شهر، موارد را به تلفن ۱۲۴ واحد شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اعلام کنند.

به گزارش ایرنا سهمیه آردی که به نانوایی‌ها داده می‌شود مشخص و با نرخ دولتی است و نانوایی ها موظف به پخت میزان آرد دریافتی هستند.

براساس سرشماری سال ۹۵ جمعیت سیستان و بلوچستان حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر بوده و سرانه آرد به ازای هر نفر حدود ۱۰ کیلوگرم است که در مقایسه با استان‌های دیگر سیستان و بلوچستان در ردیف ششم قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...