300 میلیارد ریال برای ساماندهی سه راهی ایواوغلی خوی اختصاص یافت


300 میلیارد ریال برای ساماندهی سه راهی  ایواوغلی  خوی اختصاص یافت

ارومیه- ایرنا- فرماندار خوی با اشاره به دستور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور جهت اختصاص اعتبار 300 میلیارد ریالی برای ساماندهی سه راهی ایواوغلی این شهرستان گفت: عملیات اجرایی این طرح مهم در راستای کاهش تصادف در این نقطه حادثه خیز به زودی آغاز می شود.

حسین عباسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از موانع ساماندهی این سه راهی ایجاد موانع ایست و بازرسی برای کنترل وسائل نقلیه عبوری بود که این مساله با برگزاری جلسات حل و طرح نهایی آن توسط مشاور تهیه و تدوین شده است.

وی ساماندهی سه راهی ایواوغلی و بهره برداری از طرح تعریض محور ایواوغلی - خوی - رازی را یکی از مهمترین مطالبات مردم خوی عنوان کرد و ادامه داد: این امر موجب تسهیل عبور و مرور و انتخاب مرز رازی برای ورود و خروج به ترکیه به عنوان دروازه اروپا توسط گردشگران داخلی و خارجی می شود.

فرماندار خوی ادامه داد: همچنین این ساماندهی، آثار و نتایج اقتصادی خوبی برای شهرستان خوی و شمال استان داشته و موجب رونق کسب و کار می شود.

به گزارش ایرنا، سه راهی ایواوغلی در ورودی مناطق آزاد جلفا، ماکو و شهرستان خوی قرار دارد و در کریدور بزرگراهی غرب کشور حد فاصل بازرگان به بندر امام خمینی واقع شده است.

این سه راهی یکی از نقطه های با بیشترین میزان تصادف فوتی در آذربایجان غربی نیز به شمار می رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری