جمعه پرکار سرپرست شهرداری ساری


جمعه پرکار سرپرست شهرداری ساری

ساری - ایرنا - سرپرست شهرداری ساری که حکمش را دیروز پنجشنبه 18 دی ماه از استاندار مازندران به عنوان قائم مقام شورای اسلامی این شهر گرفت و معارفه اش هم تا پایان روز ادامه داشت ، برای شروع نخستین روز کاری منتظر شنبه نشد و از صبح امروز جمعه به عمارت شهرداری رفت و روز پرمشغله ای را پشت سر گذاشت.

به گزارش ایرنا ، حمیدرضا مرادی که حالا به صورت رسمی تمامی مسئولیت ها و اختیارات شهردار را دارد ، با مجموعه شهرداری ساری بخوبی آشنا است ؛ چون از ۱۳ ماه پیش مسئول حراست این مجموعه بود و ظاهرا به همین دلیل هم نخستین روز کاری خود را بدون توجه به تعطیلی جمعه بیرون از ساختمان عمارت گذراند تا نشان دهد که پا به کار است و اولویت ها را هم طبق میثاق نامه ای که با استاندار مازندران امضاء کرده ، بخوبی می شناسد.

روابط عمومی شهرداری ساری اعلام کرد که سرپرست جوان شهرداری امروز کارش را با حضور در گلزار شهدا آغاز کرد ، به دیدار نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری رفت و از چند طرح عمرانی شهرداری هم بازدید داشت.

بر اساس این گزارش ، مرادی در برنامه نخستش با حضور در گلزار شهدای ساری ، ضمن عطر افشانی و گلباران مزار شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ، با آرمان های والای این عزیزان تجدید پیمان کرد.
سرپرست شهرداری ساری پس از آن با نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری دیدار کرد.

عبرت از وقایع گذشته

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لایینی در این دیدار خواستار دور نگه داشتن شهرداری از جناح و گروه بندی های سیاسی شد و تاکید کرد : باید از حیف و میل اموال عمومی و بیت المال در این نهاد خودداری شود و رسیدگی به امور مردم در اولویت کار شهرداری قرار گیرد.
وی با اشاره به پرونده فساد و تضییع حقوق عمومی شهرداری ساری ، خطاب به مرادی گفت : باید این آسیب ها در شهرداری برای شما نیز مورد عبرت قرار گیرد و به گونه ای برنامه ریزی شود که آسیب های گذشته تا حدودی جبران شود.

نیروگاه زباله‌سوز ، اولویت مهم
بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری ساری ، مرادی پس از این دیدار به اتفاق شهرداران مناطق و معاونانش از نیروگاه زباله سوز این شهر به عنوان یکی از مهم ترین پروژه های بزرگ عمرانی که حدود دو دهه از اجرای آن می گذرد ، بازدید کرد.

ساخت این نیروگاه که سال ۸۸ شروع شد ولی سال های در حد کلنگ زنی متوقف مانده بود ، طی ۲ سال اخیر با تزریق اعتبارات چند هزار میلیارد ریالی دولت دوازدهم ، شدت گرفت.

تابستان امسال معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه برای اطمینان از تکمیل و بهره برداری بموقع از این پروژه بازدید کرد و اعتبارات درخواستی مورد نیاز را هم تخصیص داد.

آبان ماه امسال هم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران از روند تکمیل این نیروگاه بازدید و اعلام کرد که از پیشرفت خوبی برخوردار است ، مشکل مالی ندارد و نیاز به تسریع در اجرا از سوی پیمانکار دارد.

در مجموع دولت تدبیر و امید یکهزار و ۶۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل نیروگاه زباله‌سوز ساری اختصاص داده است تا این پروژه مهم زیست محیطی تا خرداد ماه سال آینده به بهره برداری برسد.
سرپرست شهرداری ساری که مجموعه اش مجری این طرح زیست محیطی مهم مازندران محسوب می شود امروز در بازدیدش خواستار شتاب بخشی به روند اجرای نیروگاه شد.

مرادی تکمیل این پروژه را دغدغه مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: نیروگاه زباله سوز بزرگ ترین پروژه حوزه مدیریت پسماند در مرکز استان است و باید با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود، در کمترین زمان ممکن آماده بهره برداری شود.

وی افزود : نظارت بر حسن انجام کار و افزایش شیفت های کاری در تسریع و تکمیل این پروژه موثر خواهد بود.

سرپرست شهرداری ساری همچنین امروز از پروژه فاز سوم میدان ابن شهرآشوب هم بازدید و تاکید کرد : بخش عمده ای از این پروژه انجام شده و مجموعه شهرداری ساری می توان در اسرع وقت آن را به اتمام برساند.

وی افزود : این پروژه نقش موثری در روان سازی ترافیک و سهولت عبور و مرور در این منطقه دارد و در اقدامات پیش روی شهرداری بر سرعت اجرای این پروژه جهت بهره برداری افزوده خواهد شد.

مرادی از پروژه پل تا پل یا بازگشایی مسیر پل کابلی تا پل های شهید نوری در منطقه ذغالچال هم بازدید کرد و گفت : این پروژه از پروژه های مهم رفع گره ترافیکی شهر ساری است و سازمان عمران برای تکمیل آن باید اهتمام ویژه ای را داشته باشد.

وی افزود : تکمیل پروژه پل تا پل دغدغه اهالی این منطقه است و مجموعه شهرداری باید در زمینه رفع این مطالبه شهروندی تمام تلاش و ظرفیت خود را بکار برد.

سرپرست شهرداری ساری در پایان این بازدیدها تاکید کرد: از تمامی ظرفیت ها و توانمندی های موجود در مجموعه شهرداری، جهت تکمیل پروژه های نیمه کاره استفاده شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاج عالم