سریعترین دونده ایران در فرانسه اردو می‌زند


سریعترین دونده ایران در فرانسه اردو می‌زند

مشهد- ایرنا- رییس هیات دو و میدانی خراسان رضوی گفت: حسن تفتیان معروف به سریعترین دونده ایران برای کسب آمادگی بیشتر جهت حضور در رقابتهای المپیک توکیو راهی فرانسه خواهد شد.

امیر سعادتمند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر تفتیان زیر نظر مستقیم مربی بدنساز و ماساژور در تهران تمرین می‌کند و البته "اونتانن گای" مربی فرانسوی او نیز بر تمرینهایش نظارت داشته است.

وی ادامه داد: اردوی آماده‌سازی تفتیان در فرانسه با همکاری فدراسیون دو و میدانی و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برای حدود ۵۰ روز برنامه ریزی و تامین شده است و احتمالا این دونده ارزشمند کشورمان در جریان اردوی فرانسه در چند مسابقه بین المللی نیز شرکت خواهد کرد.

رییس هیات دو و میدانی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر رکورد سریعترین مرد ایران در رشته دوی ۱۰۰ متر ۱۰.۰۳ ثانیه است که ارتقای آن در رقابتهای المپیک ۲۰۲۱ توکیو نیازمند حضور در میادین بین المللی و تمرین زیرنظر مستقیم مربی است.

سعاتمند ادامه داد: تا این لحظه احسان حدادی و حسن تفتیان تنها دارندگان سهمیه المپیک کشور در رشته دو و میدانی هستند و از طرف دیگر تفتیان و یک بسکتبالیست عضو تیم ملی از خراسان رضوی نیز تنها دارندگان سهمیه این رقابتها از استان خراسان رضوی هستند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شب شعری به یاد سردار سلیمانی در مشهد برگزار می‌شود