اجرای طرح 20 شب 20 مراسم فاطمیه و سردار سلیمانی به همت کانون سیدالشهدا میرودپشت بابل


اجرای طرح 20 شب 20 مراسم فاطمیه و سردار سلیمانی به همت کانون سیدالشهدا میرودپشت بابل

امامی رودی از برگزاری مراسم ۲۰ شب ۲۰ مراسم فاطمیه و سردار سلیمانی به همت کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا میرودپشت بابل خبر داد و گفت: این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

«محمد امامی رودی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بابل اظهار کرد: ظرفیت فرهنگی و اجتماعی و دینی کانون های مساجد گامی برای پیشبرد اهداف عالیه نظام و انقلاب است که تلاش داریم تا در این مسیر بیش از پیش تلاش شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا مسجد امام حسن عسگری(ع) روستای میرودپشت بابل افزود: با توجه به قرار گرفتن در ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی، این کانون با همفکری اعضا و همراهی پایگاه بسیج برنامه منسجم و محوری 20 شب 20 مراسم را برای ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی تدارک دید.

وی تصریح کرد: مراسم 20 شب 20 مراسم را برای ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی به همت کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا و پایگاه بسیج مسجد امام حسن عسگری(ع) روستای میرودپشت بابل و مسجد 14 معصوم روستای میرودپشت بابل برگزار شد.

امامی رودی گفت: مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی و فاطمیه اول و دوم به مدت 20 شب 20 مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد و خوشبختانه تمام مسائل بهداشتی رعایت و مراسم به اتمام رسیده است.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «سیدالشهدا (ع)» میرودپشت بابل با اشاره به اینکه این برنامه ها، همراه با نماز مغرب و عشا با حضور اصحاب مسجد و اعضای کانون برگزار شد، تصریح کرد: این برنامه ها شامل قرائت حدیث شریف کسا، سخنرانی، مرثیه سرایی و سینه زنی بود و سخنرانان و مداحان به بیان ویژگی های حضرت فاطمه زهرا (س)‌ به عنوان اولین شهیده راه ولایت، سبک زندگی اسلامی و بیان شخصیت و ویژگی های زندگی سردار سلیمانی پرداختند.

پایان پیام/175

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مراسم تکریم و معارفه رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد فارس برگزار شد