کشف 57 کیلوگرم تریاک در نایین و چند خبر کوتاه از اصفهان


کشف  57 کیلوگرم تریاک در نایین و چند خبر کوتاه از اصفهان

اصفهان- ایرنا- کشف 57 کیلوگرم تریاک در نایین، شناسایی خودروهای حامل 99 کیلو حشیش و کشف 23 تن نهاده‌های دامی قاچاق در اصفهان خبرهای کوتاه امروز سه شنبه این استان ن است.

کشف ۵۷ کیلوگرم تریاک در نایین

فرمانده انتظامی نایین از دستگیری ۳ کوله‌بر در بیابان‌های این خطه کویری خبر داد که حامل ۵۷کیلو و ۵۴۰گرم تریاک بودند.

سرگرد هادی کیان مهر روز سه شنبه به ایرنا گفت که ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر نایین شب گذشته از انتقال یک محموله موادمخدر به صورت کوله‌بری در یکی از راه‌های فرعی این شهرستان آگاه شدند و دستگیری سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان کرد: ماموران با شناسایی محل تردد کوله‌برها در نقاط فرعی و دور افتاده به محل مورد نظر اعزام شدند و مشاهده کردند ۳ کوله‌بر نزدیکی جاده قصد تحویل دادن موادمخدر را به یک موتورسیکلت سوار دارند.

کوله بران دستگیر وتحویل مقامات شدند.

فرمانده انتظامی نایین گفت : در بازرسی دیگری ماموران انتظامی مستقر در سه راهی چوپانان شب گذشته هنگام کنترل و بررسی خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری عبوری مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی این مقدار تریاک که صندوق خودرو جاساز شده بود شدند و در این رابطه راننده را دستگیر کردند.

روزانه بطور متوسط افزون بر پنج هزار دستگاه خودرو از سه راهی چوپانان و۲۵ هزار خودرو از جاده های نایین عبور می‌کند.

ورودی‌های این شهرستان به دلیل وجود مناطق کویری، بیراهه‌های بیابانی و همجواری با استان‌های شرقی یکی از نقاط تردد قاچاقچیان و حمل و نقل مواد مخدر و انواع کالاهای قاچاق است.

۹۹ کیلو حشیش در اصفهان کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۹۹ کیلو و ۴۵ گرم حشیش توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند گروهی از قاچاقچیان در حال انتقال محموله افیونی از شرق کشور هستند که به محور "اردستان-اصفهان" اعزام شدند.

وی افزود: در این خصوص ۲ دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ که یکی از آنها راه پاک کن بود شناسایی و طی عملیاتی ضربتی توقیف شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: در بازرسی از یکی از خودروها ۹۹ کیلو و ۴۵ گرم حشیش کشف و ۴ سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

۲۳ تن نهاده دامی قاچاق در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۲۳ تن و ۶۰۰ کیلو مکمل‌های غذایی مرغ تخم گذار به ارزش ۶ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: مأموران کلانتری ۲۱ "سپاهان شهر" حین گشت زنی در خیابان "امام جعفر صادق" به یک دستگاه تریلی فاو مشکوک و جهت بررسی بیشتر به راننده خودرو دستور توقف دادند.

وی ادامه داد: این خودرو حامل ۲۳ تن و ۶۰۰ کیلو مکمل غذایی خارجی مرغ تخم گذار بود که راننده مدارک گمرکی و قانونی مربوطه را ارائه نداد و خودرو و محموله توقیف شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: طبق نظر کارشناسان مربوطه ارزش محموله کشف شده ۶ میلیارد ریال اعلام شده است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در این خصوص راننده خودرو دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته و متن تولدت مبارک پسرم | عکس پروفایل تبریک تولد پسرم از طرف مادر و پدر