دانش‌آموزان زنجانی در المپیادهای علمی کشور 2 مدال برنز کسب کردند


دانش‌آموزان زنجانی در المپیادهای علمی کشور 2 مدال برنز کسب کردند

زنجان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: با توجه به گزارش سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و باشگاه دانش پژوهان جوان، دانش‌آموزان سمپاد این استان موفق به کسب ٢ مدال برنز در المپیادهای علمی سال تحصیلی 99-98 شدند.

حسن مظفری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: بر این اساس "سپهر سلمانی یگانه" پایه یازدهم ریاضی مدال برنز را در المپیاد فیزیک از مدرسه شهید بهشتی ٢ زنجان به دست آورد.

وی اظهار داشت: دیگر دانش آموزان زنجانی " آرین قاسملو "پایه دهم تجربی نیز در المپیاد زیست شناسی کشور از مدرسه شهید بهشتی ٢ زنجان مدال برنز را کسب کرد.

مظفری ادامه داد: المپیادهای علمی در سه مرحله برگزار می شود و برگزیدگان این المپیادها از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان و ارتقا در رتبه کنکور برخوردار خواهند شد.

وی یادآوری کرد: امسال چهار دانش‌آموز استعداد درخشان از استان زنجان به مرحله نهایی(مرحله سوم) المپیادهای علمی کشور راه یافتند و با رقیبان خود در سطح کشور به رقابت پرداختند.

مظفری خاطرنشان کرد: رویکرد آموزش و پرورش همیشه تربیتی است و اگر کاستی هایی وجود دارد، باید با رویکرد اصلاحی نواقص را رفع کرد.

گفتنی است، هم‌اکنون حدود ۲۰۰ هزار دانش‌آموز در ۲ هزار و ۵۵۰ مدرسه در سطح استان مشغول به تحصیل هستند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

محمود عزیزخانی مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان شد