کرمانشاه میزبان رقابت‌های لیگ دسته اول بدمینتون


کرمانشاه میزبان رقابت‌های لیگ دسته اول بدمینتون

دبیر هیات بدمینتون استان از میزبانی کرمانشاه در برگزاری رقابت های لیگ دسته اول بدمینتون خبر داد.

هومن روشنی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به آغاز رقابت های لیگ دسته اول بدمینتون از فردا(دوم بهمن)، اظهارکرد: رقابت های لیگ دسته اول بدمینتون کشور با حضور 12 تیم در قالب چهار گروه از فردا(پنج شنبه) آغاز خواهد شد و تیم کرمانشاه در یکی از گروه ها در دور رفت میزبان نمایندگان تبریز و کردستان می‌شود.

وی با بیان اینکه این رقابت ها تنها در بخش آقایان است، افزود: طبق دستورالعمل های فدراسیون رقابت های لیگ با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و بدون حضور تماشاگران خواهد بود و پس از برگزاری دور برگشت رقابت ها، از هر گروه یک تیم به مرحله بعد صعود می کند.

دبیر هیات بدمینتون استان گفت: نماینده کرمانشاه در این رقابت ها ترکیبی کاملا جوان دارد که می خواهیم با حضور در این رقابت ها، با کسب انگیزه و تجربه آنها را برای رقابت های لیگ برتر سال آینده آماده کنیم.

وی در ادامه در پاسخ به اینکه چرا تیم کرمانشاه که سال گذشته در رقابت های لیگ برتر حضور داشته، امسال دیگر در این لیگ حضور ندارد و تنها به حضور در لیگ دسته اول بسنده کرده، گفت: تعطیلی مکرر سالن‌های تمرین به واسطه تشدید شیوع بیماری کرونا و نداشتن اسپانسر باعث شد تا نتوانیم امسال در رقابت های لیگ برتر شرکت کنیم، اما با رایزنی هایی که با فدراسیون داشته ایم، سهمیه کرمانشاه در لیگ برتر محفوظ است و سال آینده می توانیم در این لیگ تیم بدهیم.

روشنی خاطرنشان کرد: براین اساس تیمی را که امسال در رقابت های لیگ دسته اول داریم، آماده خواهیم کرد تا در رقابت های لیگ برتر سال آینده شرکت کنند، حتی اگر هم نتوانیم در رقابت های این لیگ مقامی کسب کنیم، سهمیه حضور در لیگ برتر را داریم و سال آینده در لیگ برتر خواهیم بود.

رقابت های لیگ دسته اول بدمینتون به میزبانی کرمانشاه طی روزهای دوم و سوم بهمن در سالن بدمینتون مجموعه ورزشی شهید اشرفی اصفهانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

88 هزار خانوار روستایی و عشایری کرمانشاه عضو صندوق بیمه اجتماعی هستند