طرح شمیم خدمت در امامزاده عباس(ع) ساری آغاز به‌کار کرد


طرح شمیم خدمت در امامزاده عباس(ع) ساری آغاز به‌کار کرد

طرح شمیم خدمت افق امامزاده عباس (ع) ساری با هدف اشتغالزایی و کارآفرینی با حضور حجت‌الاسلام قربانی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام ولی‌نژاد رئیس اداره اوقاف ساری و سایر مسئولان استانی و شهرستانی و با مشارکت موسسه خیریه چتر جاوید احسان طبرستان در آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری آغازبه‌کار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام مسعود قربانی در این مراسم با بیان اینکه طرح شمیم خدمت در بقاع متبرکه شاخص مازندران آغاز به‌کار کرد، اظهار کرد: رویکرد این طرح اشتغالزایی و کارآفرینی برای اقشار مختلف جامعه است تا با بهره‌گیری از فضای موجود در بقاع متبرکه اقدام به تولید کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران عنوان کرد: اوقاف در زمینه اشتغالزایی و محرومیت‌زدایی حامی کارافرینان است و این آمادگی را داریم تا فضای موجود در بقاع متبرکه را تبدیل به کارگاه‌های تولیدی کنیم.

حجت‌الاسلام عبدالله ولی‌نژاد در این مراسم اظهار کرد: هرکجا بیکاری برطرف شود، معضلات اجتماعی برطرف می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساری گفت: باید بازار فروش محصولات تولیدی طرح شمیم خدت تضمین شود و در این زمینه بازارچه‌های مورد نیاز نیز در جوار بقاع متبرکه راه‌اندازی خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: اماکن متبرکه ساری این ظرفیت را دارند تا به پایگاه تولید و اشتغال تبدیل شوند.

به گفته خانم نبوی مدیر موسسه خیریه چتر جاوید احسان طبرستان تاکنون ۱۲۰ نفر از بانوان مجاورین این امامزاده در این دوره آموزشی ثبت نام کردند.

وی افزود: مرحله اول این دوره آموزشی تا پایان سال ۹۹ بوده و در ایام نوروزی نمایشگاه و فروشگاه محصولات کارآموزان این مرکز در غرفه های خیمه معرفت آستانه به معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان