مدیرعامل والیبال همدان: مرحله حذفی فرصت اشتباه نداریم


مدیرعامل والیبال همدان: مرحله حذفی فرصت اشتباه نداریم

همدان- ایرنا- مدیرعامل باشگاه سروقامتان همدان گفت: در مرحله حذفی لیگ دسته اول والیبال کشور فرصت اشتباه نداریم و باید با تلاش بیشتر و کسب سهمیه صعود بتوانیم مزد زحمات چندماه اخیر را بگیریم.

مهدی محبی مسعود روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای رسیدن به پلی آف لیگ یک برنامه داشتیم و خوشحالم که مرحله اول از هدفگذاری باشگاه به ثمر رسید.

وی بیان کرد: البته این مرحله از مسابقات قابل مقایسه با دور مقدماتی نیست و تیم‌های قدرتمندی روانه مسابقات شده‌اند.

محبی مسعود خاطرنشان کرد: جدال سروقامتان همدان برابر حریفان در واقع نبرد جوانان با تجربه‌های والیبال کشور است و امیدوارم در این میدان سرنوشت ساز موفق باشیم.

مدیرعامل باشگاه سروقامتان همدان افزود: مرحله پلی آف جای اشتباه نیست و هر تیمی که بتواند بهترین استفاده را از موقعیت‌ها داشته باشد، راه صعود را هموار می‌کند.

محبی مسعودی با اشاره به اینکه حضور در پلی‌آف و قرار گرفتن بر سکوی مسابقات اصلی‌ترین هدف ما در فصل جاری است، گفت: تلاش می‌کنیم در جمع چهار تیم برتر لیگ یک باشیم.

تیم سروقامتان همدان هفته گذشته برای نخستین بار به مرحله پلی آف لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور صعود کرد.

دور مقدماتی بیست و نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور ۱۸ تیم در ۲ گروه برگزار شد.

تیم‌های شهرداری جوان ارومیه، مس رفسنجان، سروقامتان همدان، مقاومت بسیج، ملوان تهران، مجتمع فولاد خراسان، اشتادسازه، تخت جمشید مرودشت و هوادار تهران در گروه الف این مسابقات با هم رقابت داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه