لیست قیمت آیفون در بازار ایران


لیست قیمت آیفون در بازار ایران

بدون تعارف باید گفت که قیمت ایفون در ایران روند صعودی بسیار بالایی دارد، با هربار افزایش نرخ ارز، قیمت آیفون یکی از اولین مواردی است که بالا می‌رود. روزی به آیفون‌های 3 یا 4 میلیون تومانی لقب محصول لاکچری را می‌دادیم. اما حال با بررسی انواع قیمت اپل در بازار ایران می‌توان گفت، محصولات این شرکت دیگر از لاکچری بودن نیز فراتر رفته‌اند. شرکت آمریکایی...

بدون تعارف باید گفت که قیمت ایفون در ایران روند صعودی بسیار بالایی دارد، با هربار افزایش نرخ ارز، قیمت آیفون یکی از اولین مواردی است که بالا می‌رود. روزی به آیفون‌های 3 یا 4 میلیون تومانی لقب محصول لاکچری را می‌دادیم. اما حال با بررسی انواع قیمت اپل در بازار ایران می‌توان گفت، محصولات این شرکت دیگر از لاکچری بودن نیز فراتر رفته‌اند.

شرکت آمریکایی اپل از همان ابتدا استراتژی بازار هدف محصولات خود را بر روی قشر متمول و پول‌دار جامعه گذاشت. در عمق شعارهای اپل همواره به خاص‌بودن، متفاوت بودن و لاکچری بودن اشاره شده است. واقعیت آن است که خاص بودن رایگان نیست، هر که گوشی اپل را می‌خواهد باید قیمت ایفون را نیز بپردازد.

اما خاص بودن محصولات اپل تنها به قیمت منحصر نمی‌شود، این شرکت در ازای دریافت پول زیاد، محصولاتی بسیار با کیفیت و جذاب را ارائه می‌دهد و همین مورد باعث شده تا به عنوان مثال تعداد اکثر قریب به اتفاق دارندگان محصولات آیفون، از خرید خود راضی باشند.

در ادامه نگاهی به مشخصات و قیمت آیفون‌های موجود در بازار می‌اندازیم:

مشخصات و قیمت ایفون SE 2020

اپل پس از عرضه موفق مدل میان‌رده آیفون SE در سال 2016، تصمیم گرفت نسخه دوم این گوشی را در پس از 4 سال روانه بازار کند. آیفون SE یکی از ارزان‌ترین و در عین حال جدیدترین آیفون‌های بازار است. اپل در این مدل از نمایشگر 4.7 اینچی، Retina IPS، پردازنده A13، رم 3 گیگابایت و دوربین تک لنز 12 مگاپیکسلی استفاده کرده است. آیفون SE در میان‌رده بودن، مشخصات بسیار خوبی دارد و از نظر عملکرد نزدیک به پرچمداران اپل است. قیمت ایفون SE2020 نیز در بازار همانند مدل‌های بالارده شرکت‌های دیگر بوده و از 13 میلیون تومان آغاز می‌شود.

مشخصات و قیمت ایفون XS

آیفون XS را می‌توان گوشی نسل جدید اپل نامید، اپل در آیفون XS از نمایشگر با بریدیگی برای دوربین سلفی استفاده کرد، همچنین حاشیه باریک نمایشگر، دوربین دوگانه و برخی امکانات دیگر موجب شد تا آیفون XS کاملا ظاهری مدرن به خود بگیرد. اپل در این مدل از نمایشگر 5.8 اینچی سوپرآمولد، پردازنده A12، دوربین دوتایی 12 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص چهره Face ID استفاده کرده است. مشخصاتی که پیش از این مدل در آیفون X نیز دیده بودیم اما در آیفون XS ورژن بهبود یافته این امکانات مورد استفاده قرار گرفت. قیمت آیفون XS از 17 میلیون تومان آغاز می‌شود.

مشخصات و قیمت آیفون 11

سری آیفون 11 آخرین نسل پرچمداران اپل هستند و تا چند روز دیگر سری آیفون 12 معرفی خواهد شد. اپل در آیفون 11 از نمایشگر بزرگ 6.1 اینچی Liquid Retina IPS همراه با پردازنده A13، سیستم عامل iOS 13 و دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی استفاده کرده است. نسخه پیشرفته‌تر این مدل یعنی آیفون 11 پرو نیز با امکانات مشابه اما دوربین سه‌گانه معرفی شد و به بازار آمد. در این سری یک مدل دیگر با آیفون 11 پرومکس نیز عرضه شده است. قیمت آیفون 11 از 23 میلیون تومان آغاز می‌شود.

لیست قیمت ایفون در ایران

همچنین شما می‌توانید در قسمت نظرات، هرگونه سوالی درباره محصولات آی‌فون اپل دارید، از کارشناسان ما پرسیده و پاسخ صحیح را دریافت کنید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشید