استقبال از بهار با نقاشی


استقبال از بهار با نقاشی

رئیس هیأت مدیره انجمن هنرمندان نقاش اصفهان از انتشار فراخوان رویداد «نقاشی کوچک_کارت‌پستال» با موضوع «در آستانۀ بهار» خبر داد.

جواد طاهری در گفت و گو با ایسنا گفت: رویداد «نقاشی کوچک - کارت‌پستال»، توسط انجمن هنرمندان نقاش اصفهان برنامه‌ریزی و فراخوان آن، خطاب به عموم دانش‌آموختگان نقاشی، اعضای انجمن هنرمندان نقاش و دیگر علاقه‌مندان حرفه‌ای هنرهای تجسمی آزاد منتشر شده است.

وی، هدف از برگزاری این رویداد را چنین برشمرد: ایجاد انگیزه و ترغیب هنرمندان برای اجرای آثار هنری تحت عنوان مشخص «در آستانه بهار»، عرضه آثار تجسمی باکیفیت به عموم مردم در جهت توسعه فرهنگ خرید آثار هنری و غنا بخشی به فضای زندگی و همچنین، برای هدیه دادن به دیگران و در نهایت، عرضه آثار در محل گالری انجمن واقع در گذر تاریخی چهارباغ که ضمن استفاده از ظرفیت ویژه این محل، به فعال‌سازی و ارزش نهادن به حضور مؤثر و مفید شهروندان در این گذر فرهنگی کمک خواهد کرد.

رئیس هیأت مدیره انجمن هنرمندان نقاش اصفهان تصریح کرد: هنرمندان در انتخاب تکنیک آثار ارسالی به این رویداد آزاد هستند، اما بزرگ‌ترین ضلع آثارشان نباید بیشتر از ۳۰ سانتیمتر باشد.

طاهری یادآور شد: علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد از ۲۵ تا ۲۷ بهمن‌ماه فرصت دارند آثار خود را به دفتر انجمن هنرمندان نقاش اصفهان واقع در گذر چهارباغ عباسی، سرای قزلباش، طبقه پایین تحویل دهند، اما لازم است که قبل از فرارسیدن این موعد آمادگی خود را برای حضور در رویداد از طریق شماره واتس‌اپی که در پوستر درج شده اعلام کنند.

وی افزود: نمایش و فروش این آثار نیز از یکم تا ۲۹ اسفندماه سال جاری، در دفتر انجمن هنرمندان نقاش اصفهان‌ برنامه‌ریزی‌شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاج عالم