نمایش ایچیمده بیر آراز آددیملاییر در اردبیل به روی صحنه می‌رود


نمایش  ایچیمده بیر آراز آددیملاییر  در اردبیل به روی صحنه می‌رود

اردبیل - ایرنا - نمایش ایچیمده بیر آراز آددیملاییر (درونم یک رود ارس قدم می‌زند) از امروز در مجتمع فرهنگی و هنری فدک شهر اردبیل به روی صحنه می‌رود.

کارگردان این نمایش روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: اجرای صحنه‌ای نمایش "ایچیمده بیر آراز آددیملاییر" یک سال پس از تعطیلی سالن‌های نمایش در اردبیل در پی شیوع کرونا، از امروز آغاز می‌شود.

غریب منوچهری اظهارکرد: این نمایش از به مدت ۱۰ روز و تا ۱۵ بهمن هر روز ساعت ۱۷ در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل با بازیگری عباس جاهد و نسترن اکبرزاده به روی صحنه می‌‍رود.

نمایش "ایچیمده بیر آراز آددیملاییر" در اردبیل به روی صحنه می‌رود

وی بیان کرد: اجرای صحنه‌ای این اثر هنری به نویسندگی عارف مهتاب و توسط گروه تئاتر مغان برنامه ریزی شده و اجرای آن برای مخاطبان در پی شیوع کرونا در استان اردبیل از اسفند سال گذشته متوقف شده است.

کارگردان نمایش "ایچیمده بیر آراز آددیملاییر" گفت: این نمایش یک مستند عاشقانه از هجران، انتظار و حسرت است که در آن شخصیت "اتابک" برای نجات فردی خود را به رودخانه ارس می‌زند ولی گرفتار نظامیان روس می‌شود.

وی اضافه کرد: در خلال این ماجرا، مارال همسر اتابک منتظر او می‌ماند اما در طول مدت انتظار، مورد اذیت و آزار اطرافیان قرار می‌گیرد ولی وقتی اتابک بعد از ۲۰ سال بر می‌گردد، اتفاقات غیرمنتظره‌ای برای او رخ می‌دهد.

نمایش "ایچیمده بیر آراز آددیملاییر" در اردبیل به روی صحنه می‌رود

منوچهری، با پیش‌بینی استقبال از این اثر هنری افزود: به علت شیوع کرونا، حضور تماشاگران در زمان‌های این نمایش با ۳۰ درصد ظرفیت سالن فدک اردبیل پیش‌بینی شده است.

وی بیان کرد: به علت شیوع کرونا، امسال جشنواره تئاتر استانی اردبیل بدون حضور تماشاگران و با اکران نمایش به صورت فیلم از پیش ضبط شده، برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش شیدا در سریال زخم کاری کیست ؟