توزیع بسته های گوشت اهدایی موسسه حضرت خدیجه (س) در بین نیازمندان 


توزیع بسته های گوشت اهدایی موسسه حضرت خدیجه (س) در بین نیازمندان 

مجید خوبی زاده گفت: یکهزار و 200 بسته گوشت قرمز اهدایی موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم و برنامه سمت خدا در بین خانوارهای نیازمند مناطق محروم هفت شهرستان جنوبی کرمان توزیع می شود.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکهزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز اهدایی موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم و برنامه سمت خدا در بین خانوارهای نیازمند مناطق محروم هفت شهرستان جنوبی کرمان توزیع می شود.



مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: بسته های گوشت قربانی با استفاده از ظرفیت بچه های مسجدی کانون های فرهنگی هنری مساجد توزیع می شوند.



وی بیان کرد: به همین منظور خانوارهای نیازمند توسط مدیران کانون های مساجد در هفت شهرستان جنوب کرمان شناسایی شده اند.



خوبی زاده ابراز کرد: بیشترین مقدار گوشت در بین خانوارهای نیازمند شهرستان رودبار جنوب و بخش جازموزیان توزیع می شود که بر همین اساس از ظرفیت کانون فرهنگی هنری شهید باکری استفاده می شود.



مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان کمک به نیازمندان را امری خداپسندانه و تاسی از سیره اهل بیت (ع) برشمرد و اظهار کرد: متاسفانه کرونا نه تنها معیشت نیازمندان را دچار مشکلات دوچندان کرده بلکه معیشت عده دیگری از اقشار مختلف جامعه را نیز تحت تاثیر قرار داده و با مشکل مواجه کرده است بنابراین می طلبد در این شرایط سخت با تاسی از سیره اهل بیت (ع) به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه کمک کنیم.



وی یادآور شد: موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم و برنامه سمت خدا تاکنون با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم در مناسبت های مختلف به محرومین جنوب کرمان خدمت رسانی کرده و در این امر از ظرفیت ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان استفاده کرده اند.



خوبی زاده در خاتمه عنوان کرد: از حُسن اعتماد موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم و برنامه سمت خدا نسبت به این ستاد و حمایت آنها از نیازمندان و محرومین منطقه جنوب کرمان تشکر می کنم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)