بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی


بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- کشف 60 کیلو گرم مواد مخدر در تایباد و کشف سه تن روغن خوراکی احتکار شده در کاشمر از مهمترین خبرهای کوتاه روز دوشنبه در خراسان رضوی هستند.

تایباد- فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان هنگ مرزی تایباد مستقر در پاسگاه ایست و بازرسی ۱۷ شهریور در گذرگاه رسمی دوغارون این شهرستان طی 24 ساعت گذشته حین کنترل خودروهای ورودی از کشور افغانستان موفق به کشف ۶۰ کیلوگرم هروئین فشرده شدند. سردار مجید شجاع در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این ارتباط یک دستگاه خودرو توقیف و یک قاچاقچی دستگیر و راهی مرجع قضایی شد. استان خراسان رضوی بیش از ۳۰۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد که ۹۰ کیلومتر از این امتداد در شهرستان تایباد قرار دارد.

کاشمر- فرمانده انتظامی کاشمر از کشف سه تن و ۳۰۰ کیلوگرم روغن خوراکی احتکار شده در این شهرستان خبر داد. سرهنگ حسین احمدی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار روغن در این شهر، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضایی به همراه کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت به مکان مورد نظر اعزام شدند. وی افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در بازرسی از این انبار سه تن و ۳۰۰ کیلوگرم روغن خوراکی احتکار شده به ارزش ۹۵۰ میلیون ریال کشف و یک نفر را دستگیر و به مرجع قضایی معرفی کردند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 24 اسفند 1402 با معنی و تفسیر دقیق