پیش شرط تحقق جهش تولید، پشتیبانی از سرمایه گذاری بخش خصوصی است


پیش شرط تحقق جهش تولید، پشتیبانی از سرمایه گذاری بخش خصوصی است

صمیمی دوست با تاکید بر اینکه حمایت از بخش خصوصی به شعار جهش تولید، جامه عمل می پوشاند، گفت: در راستای شعار سال، برنامه های خوبی از جمله فعال کردن کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان عملیاتی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی عصر امروز (۶ بهمن ماه) از واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی فرودگاه یاسوج دیدن کردند.

«سید حشمت الله صمیمی دوست» در این بازدید با بیان اینکه در آستانه دهه فجر و چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم، گفت: این بازدیدها به منظور حمایت از سرمایه گذاران و رفع مشکلات موجود در زمینه‌ اجرای پروژه‌ ها و طرح‌ های در دست اجرا انجام شد.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه حمایت از بخش خصوصی به شعار جهش تولید، جامه عمل می پوشاند، عنوان کرد: در راستای شعار سال همچنین تاکنون برنامه های خوبی از جمله فعال کردن کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه از ظرفیت های قانونی جهت کمک به سرمایه گذاران استفاده شده است، گفت: پرداخت تسهیلات رونق تولید، تسهیلات از محل قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری و ... امسال به جد در دستور کار ما قرار داشت.

صمیمی دوست با اشاره به اینکه از تجارب سرمایه گذاران با تجربه استفاده خواهیم کرد، یادآور شد: بانک های استان پای کار هستند؛ ضمن اینکه آمادگی ۱۰۰ درصدی برای حمایت از سرمایه گذاران در مجموعه معاونت اقتصادی استانداری وجود دارد.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: میانگین منابع به مصارف در کهگیلویه و بویراحمد ۱۱۵ درصد است.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا