استاندار خراسان رضوی :مدیران استان باید مطالبه‌گر باشند


استاندار خراسان رضوی :مدیران استان باید مطالبه‌گر باشند

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به شرایط خاص کشور و کمبود منابع، مدیران دستگاههای اجرایی در استان باید مطالبه‌گر باشند.

محمدصادق معتمدیان سه شنبه شب در نشست جمع بندی سفر خود به بردسکن در جمع مدیران استانی و محلی در این شهرستان افزود : اقدامات انجام شده و مجموعه تلاش نیروهای امنیتی و قضایی و مدیران اجرایی در شرایط کمبود منابع و وجود پرشمار پروژه های نیمه کاره و افزایش قیمتها قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر این که نباید اجازه دهیم کارها مسدود بماند ادامه داد: اعتقاد داریم هیچ بن بستی در نظام نیست و به دلیل اعتقادات در ساختار حاکمیتی و شرایط کشور ما همواره رو به پیشرفت بوده ایم.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به وجود بیش از ۸۰۰ کیلومتر مرز مشترک استان با کشورهای اطراف گفت: تحریم ها تاثیری در روند اداره امور نداشته است و کارها به سرعت پیش می رود و افتتاح پروژه ها نشان از مقاومت مردم و عزم جدی مسوولان دارد.
معتمدیان افزود: به خاطر شرایط کرونایی و رعایت سلامت مردم برنامه سفر اینجانب و بازدید از مناطق شهری و روستایی منطقه ترشیز جهت اشراف بر ظرفیتها و کمبودها و مطالبات مردمی به شکل محدود صورت گرفت.
وی اضافه کرد: اولویت ما در مجموعه مدیریتی کمک به حل مشکلات مردم است زیرا شرایط برای دهک های پایین شکننده است و کرونا و رکود اقتصاد و رشد اقتصاد منفی در دنیا و کشور می طلبد توجه ویژه از سوی مسوولان صورت گیرد.
استاندار خراسان رضوی گفت: حل برخی مسائل نیاز به اعتبار ندارد اما نیاز به پیگیری مجدانه دارد و نباید از مشکلات فرار نکنیم بلکه باید باید وعده هایمان را محقق و اجرایی کرده و به اطلاع مردم برسانیم.
معتمدیان با تاکید بر لزوم کمک به مدیریت فضای نارصایتی های عمومی اجتماعی گفت: باید فضای جامعه تلطیف شود و با توجه به کاهش تاب آوری با هم افزایی و تقسیم کار فضا مدیریت شود.
وی اضافه کرد: ارائه خدمات بدون منت و به موقع نقش موثری در کاهش نارضایتی های اجتماعی دارد و ما تلاش می کنیم از ظرفیت های استانی بهره ببریم و منابع مختلف ملی را جذب کنیم.
استاندار خراسان رضوی گفت: اگر جهش تولید را در دستگاههای اجرایی دنبال می کنیم باید در سطح وزارتخانه ها پیگیری شود.
معتمدیان افزود: در برخی پروژه هایی که آماده ورود بخش خصوصی است و قانون هم اجازه می دهد آمادگی داریم اجرا را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا