ظرفیت های تولید و صنعت داخلی باید مورد توجه قرار گیرد


ظرفیت های  تولید و صنعت داخلی باید مورد توجه قرار گیرد

کرج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با تأکید بر اینکه استان البرز قابلیت‌های فراوانی دارد، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: باید نگاه به درون داشت و از ظرفیت‌های داخلی برای تولید علم و صنعت استفاده کرد.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در نشست با حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی کشور

گفت: متاسفانه هیچ چشم‌انداز و برنامه‌ریزی صحیحی برای توسعه استان البرز صورت نگرفته و برخی از پروژه‌ها بدون نگاه به آینده ساخته‌شده است.

امام‌جمعه کرج ضمن اظهار تاسف از اینکه چرخه ای و فرایندی عمل نمی‌کنیم، عنوان کرد: اغلب به‌صورت جزیره‌ای در حیطه خود عمل می‌کنند و ارتباط و تعاملی با بیرون ندارند لذا در امور به‌جای نگاه منشوری باید نگاه لیزری داشته باشیم چراکه در صورت داشتن نگاه لیزری می‌توانیم دقیق‌تر به هدف برسیم و نقش واقعی خود را ایفا کنیم.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به تشکیل خیریه نخبه پرور در استان، بیان داشت: خیریه نخبه پرور یکی از اقدامات خوب و اثرگذار در جهت کمک به این قشر جامعه است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان البرز در پایان با اشاره به تجارب و دستاوردهای جهاد دانشگاهی در بحث درمان ناباروری، تصریح کرد: جهاد دانشگاهی باید با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بنیاد برکت و سازمان اوقاف و امور خیریه وارد همکاری شود تا در درمان ناباروری که موضوع اصلی در افزایش نسل است نقش گسترده‌تری را ایفا نماید.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ساکنان چهارباغ در پویش ملی ایران سبز مشارکت کنند