گاز به روستای امامزاده داود(ع) تهران رسید


گاز به روستای امامزاده داود(ع) تهران رسید

تهران_ ایرنا_ در آستانه دهه مبارک فجر مشعل گاز منازل روستای امامزاده داود(ع) و 3 روستای دیگر بخش کن شهرستان تهران روشن شد.

فرماندار تهران روز پنجشنبه در حاشیه مراسم گاز رسانی به چهار روستای بخش کن به خبرنگار ایرنا گفت: عملیات گازرسانی به روستاهای امامزاده داود(ع)، کیگا، طالون و رندان با اعتبار بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

عیسی فرهادی افزود: این مناطق در ارتفاعات شهرستان تهران واقع شده که یکی از مناطق سردسیر و صعب العبور مناطق شهرستان تهران است.

وی اظهار داشت: در دهه فجر خوشحالیم که بالغ بر دو هزار خانوار این روستاها از نعمت گاز برخوردار شدند.

فرماندار شهرستان تهران ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی برای برقراری عدالت اجتماعی روستاهای محروم کشور را در اولویت برخورداری نعمت گاز قرار داد و این روستاهای شهرستان تهران جزو آخرین روستاهایی در سطح کشور هستند که از نعمت گاز برخوردار شدند.

وی خاطرنشان کرد: دو روستای حاجرآباد و سیمین در شمال شرق تهران تا پایان امسال از نعمت گاز برخوردار خواهند شد و تا پایان امسال تمامی روستاهای شهرستان تهران از نعمت گاز برخوردار می شوند.

همچنین معاون عمرانی فرمانداری تهران به خبرنگار ایرنا گفت: عملیات گازرسانی به این چهار روستا از روستای لنگان بخش کن به مدت چهار ماه انجام شد.

غلامحسین آرام افزود: این روستاها در ارتفاع دو هزار و ۵۰۰ کیلومتری از سطح دریا است به همین منظور عملیات گاز رسانی با تمام سختی ها و راه های صعب العبور انجام شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: خدمتگزاران اجر خدمت به مردم را از خداوند متعال می گیرند و این کام خدمت گزاری را با چهره زیبا به کام مردم شیرین شده است.

حجت الاسلام سید رضا تقوی افزود: در طول چهل و دو سال از نظام انقلاب که ۱۷ هزار شهید ترور شده اقدامات متعددی صورت گرفته اما بعضی افراد این خدمات را نادیده می گیرند و با سخنان سیاسی و بد تبلیغ کردن، مردم را ناراضی کرده اند.

این نماینده مجلس ادامه داد: در ایام الله دهه فجر باید این همه خدمت را برای مردم روشن و تبیبن کنیم و باید با تبلیغ مناسب این همه خدمت رسانی را به مردم اطلاع دهیم.

به گزارش ایرنا، مراسم افتتاحیه گاز رسانی به چهار روستای بخش کن با حضور استاندار تهران، مدیرعامل شرکت گاز استان تهران، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران، شهردار منطقه پنج در آستان امامزاده داود(ع) در حال برگزاری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه دوشنبه 10 اردیبهشت 1403