خیرین بابلی دختران زندانیان نیازمند را به خانه بخت فرستادند


خیرین بابلی دختران زندانیان نیازمند را به خانه بخت فرستادند

ساری - ایرنا - خیرین بابلی با تامین جهیزیه برای 10 نوعروس از فرزندان زندانیان نیازمند این شهرستان به ارزش 200 میلیون تومان، آنها را به خانه بخت فرستادند.

به گزارش ایرنا؛ خیرین بابلی در قالب انجمن حمایت از زندانیان نیازمند، این جهیزیه ها را که اقلام اساسی زندگی یک زوج می باشد تهیه و با شناسایی خانواده های نیازمند به نوعروسان آنها اهداء کردند.

علی استادی مدیرکل زندان های مازندران روز پنجشنبه در مراسم اهدای این جهیزیه ها در زندان بابل بیان کرد: در سال جاری به کمک خیرین به ۲۶ نوعروس از فرزندان زندانیان مازندرانی به ارزش ۳۹۰ میلیون تومان جهیزیه اهداء شد.

وی اظهار داشت: علاوه بر اهدای جهیزیه ها به خانواده های نیازمند، اهدای کمک های مومنانه در قالب تامین معیشت خانواده های زندانی نیز به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت.

استادی اضافه کرد: در همین راستا امروز یکصد بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۴۲۰ هزار تومان کالا به این خانواده ها اهدا شد.

وی افزود: در کل استان در سال جاری با کمک خیرین تاکنون هشت هزار و ۲۰۰ کمک مومنانه به ارزش ریالی سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به خانواده های نیازمند مازندران اهداء شده است.

مدیرکل زندان های مازندران گفت: امروز یکی از دغدغه های جدی سازمان زندان ها وضعیت خانواده های زندانیان است که باید در ایام کرونایی به آنها توجه شود.

وی گفت: در سال جاری از طریق ستاد دیه استان بدهی ۴۳۰ زندانی استان مازندران پرداخت و از زندان آزاد شدند.

استادی افزود: بدهی این افراد یکصد و ۸۰ میلیارد تومان بوده که با بخشودگی و تخفیف شورای حل اختلاف، به مبلغ ۱۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کاهش یافت.

وی بیان کرد: همچنین در سالجاری یک هزار و ۱۶۰ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان نیز با استفاده از ظرفیت خیرین از زندان آزاد شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟