شمار مبتلایان کرونا در سمیرم رو به افزایش است


شمار مبتلایان کرونا در سمیرم رو به افزایش است

اصفهان- ایرنا- مدیر شبکه بهداشت و درمان سمیرم گفت: شمار مبتلایان به بیماری کووید-19 در این شهرستان بار دیگر 2 رقمی و نگران کننده شده است.

علی‌اصغر صبوحی روز شنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: بیشتر شدن تعداد کرونایی‌ها را هم در شهر سمیرم و هم در روستاهای مختلف هر چهار بخش مرکزی، پادنا، وردشت و پادنای بزرگ این شهرستان شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این روند نشان می دهد شرایط بسیار شکننده است و باید شیوه نامه‌های بهداشتی را به شکل جدی و دقیق رعایت کنیم.

مدیر شبکه بهداشت سمیرم ادامه داد: در شبانه روز اخیر، سه نفر در شهر سمیرم، سه نفر روستای گنجگان، سه نفر شهر بیده، ۲ نفر روستاهای شهید و علی‌آباد و ۲ نفر نیز در روستای کیفته شهید حسینی به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند.

وی تعداد کل مبتلایان کرونایی در این شهرستان از ابتدا تا اکنون یک هزار و ۹۵۰ نفر برشمرد و گفت: روز چهارشنبه یک نفر بر اثر کووید-۱۹ جان باخته است.

صبوحی با تقدیر از حافظان و سفیران سلامت که محله به محله غربال‌گری و شناسایی خانواده‌های سمیرمی را به سرانجام رساندند، ابراز امیدواری کرد مردم ضمن استفاده از ماسک، همکاری و همراهی خوب با وزارت بهداشت و ستاد مدیریت کرونا را ادامه دهند.

بخش بهداشت و درمان منطقه سمیرم دارای ۳۶ خانه بهداشت، ۶ پایگاه سلامت روستایی، ۶ پایگاه اورژانس ۱۱۵ و یک بیمارستان ۸۶ تختخوابی(بیمارستان سیدالشهدا) در کنار درمانگاه شهید پیرمرادیان سپاه ناحیه این شهرستان است.

این شهرستان دارای حدود ۹۰ هزار تن جمعیت است و در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان قرار گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل