افتتاح و کلنگ‌زنی 7 پروژه عمرانی شهرداری اسدآباد در دهه فجر


افتتاح و کلنگ‌زنی 7 پروژه عمرانی شهرداری اسدآباد در دهه فجر

شهردار اسدآباد از افتتاح و کلنگ زنی هفت پروژه عمرانی شهرداری در دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: این تعداد پروژه در مجموع با اعتباری افزون بر 9 میلیارد و 30 میلیون تومان افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.

علیرضا فعله‌گری در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: از این تعداد، شش پروژه با اعتباری افزون بر دو میلیارد و ۳۰ میلیون تومان از پروژه های قابل افتتاح و یک پروژه با اعتبار هفت میلیارد تومان قابل کلنگ زنی در دهه فجر خواهد بود.

وی پارک ابوریحان با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان، پارک شهید خزائی با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان، بازسازی پارک سیدان با اعتبار ۲۸۰ میلیون تومان، احیای چاه عمیق پارک باهنر با ۱۵۰ میلیون تومان، سالن جلسات مهمانسرای شهرداری با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان و بالابر هیدرولیک با ۱۴ متر ارتفاع با اعتبار ۷۰۰ میلیون را از پروژه های قابل افتتاح و فاز ۲ جاده سلامت با اعتبار هفت میلیارد تومان را پروژه قابل کلنگ زنی عنوان کرد.

فعله‌گری در ادامه با بیان اینکه بودجه بسته شده امسال شهرداری ۳۹ میلیارد تومان بوده که ۲۴ میلیارد تومان آن به پروژه های عمرانی اختصاص یافته است، اظهار کرد: در راستای نهضت آسفالت در ۹ ماهه امسال با اعتباری افزون بر ۵.۵ میلیارد تومان تهیه، حمل و اجرای حدود ۱۱ هزار تن آسفالت به صورت دستی و پخش با فینیشر در خیابان های بسیج، ۱۵ خرداد، رفسنجانی، بلوار کشاورز، کوچه های محله سیدان، کاشانی، بلوار امیرالمؤمنین، قهاری، بلوار جانبازان و لکه گیری سایر معابر سطح شهر و ساخت سرعت‌کاه آسفالتی در نقاط حادثه خیز معرفی شده سطح شهر انجام شده است.

شهردار اسدآباد سال آینده را نهضت پیاده راه سازی و جالیز پیاده رو های خیابان های اسدآباد نامید و خاطرنشان کرد: در سال آینده به صورت گسترده پیاده روهای همه خیابان های شهر اسدآباد را موزاییک خواهیم کرد.

وی در پایان از ساماندهی وانت بارهای میوه فروش خبر داد و یادآور شد:️ با دستور دادستان، تأکید فرماندار، فرماندهی نیروی انتظامی، پلیس راهور و پیگیری های شهرداری و با توجه به جلسات متعدد در شهرداری با میوه فروشان، ساماندهی وانت بارهای سطح شهر به منظور رفاه حال شهروندان، کاهش ترافیک و جلوگیری از ایجاد هرج و مرج ماه گذشته انجام گرفت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی