پیکر مطهر یک شهید در اندیمشک تشییع شد


پیکر مطهر یک شهید در اندیمشک تشییع شد

اندیمشک-ایرنا- پیکر مطهر شهید محمودرضا شهریان سگوند از شهدای هشت سال دفاع مقدس پس از 38 سال با بدرقه با شکوه مردم و مسوولین شهرستان اندیمشک در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله محسن حیدری استاد حوزه و دانشگاه شنبه در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید گفت: آثار وجودی شهدا را ما حس می کنیم و حضور آنها در جامعه و فیوضات و برکات آنها قابل لمس است.

وی اظهار داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی اگر عزت پیدا کرده مرهون خون پاک شهدایی است که در عرصه های مختلف برای دفاع از اسلام و انقلاب جانفشانی کردند.

وی بیان کرد: ملت ایران اسلامی و شهدای ما اجازه ندادند حتی یک وجب از این خاک توسط دشمن تصاحب شود و این افتخار ملت ما است.

این استاد حوزه و دانشگاه ، افتخارآفرینی سردار دلها سردار سلیمانی و همه فرزندان این مرز و بوم را مصداق اعتقاد و فداکاری مردم ایران اسلامی برای دفاع از ارزش های اسلامی دانست.

آیت الله حیدری با گرامیداشت دهه مبارک فجر افزود:در این دهه باید حماسه های شهدای گرانقدر در همه دوران انقلاب برای همگان تشریح و یادآوری شود.

وی افزود:اینده درخشانی برای انقلاب اسلامی پیش بینی می کنیم و مشکلات جامعه هم در سایه وحدت ملی ، پیروی از رهبری و تلاش جهادی دولتی جوان و انقلابی حل خواهد شد.

وی با تجلیل از مقام شامخ شهدای والامقام افزود:شهدا همواره زنده هستند و پیروی از راه و هدف شهدای گرانقدر سبب سعادت انسان است.

وی امثال شهید شهریان سگوند و شهدای اندیمشک را افتخار عموم مردم ایران اسلامی دانست.

به گزارش ایرنا نماز شهید نیز با حضور آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری زعیم حوزه های علمیه استان خوزستان اقامه شد.

مسوولین شهرستان، هیات های عزادار و مردم خداجوی اندیمشک با برگزاری مراسم های ویژه عزاداری و معنوی پیکر مطهر فرزند شهید خود را تا بهشت الهی بدرقه و خاکسپاری کردند.

این شهید والامقام ۲۱ بهمن سال ۱۳۶۱ در عملیات والفجر به شهادت رسید که پیکر مطهر وی اخیرا در عملیات تفحص و جستجوی پیکرهای مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس شناسایی شد.

آیین ویژه استقبال و وداع با پیکر مطهر این شهید گرانقدر با حضور مردم شهیدپرور شهرستان اندیمشک و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مقبره شهدای گمنام اندیمشک برگزار شد.

شهید شهریان سگوند در زمان شهادت ۱۷ سال سن داشت.

شهرستان اندیمشک یک هزار شهید والامقام تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)