فیلم‌های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در کرمان اکران می‌شود


فیلم‌های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در کرمان اکران می‌شود

کرمان - ایرنا - معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از اکران همزمان فیلم‌های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر از 15 تا 22 بهمن ماه در این استان خبر داد.

وحید محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۶ فیلم بخش مسابقه سینمای ایران حداکثر در سه سانس در طول مدت برپایی جشنواره فیلم فجر برای علاقه مندان به نمایش درخواهند آمد.

وی تصریح کرد: با توجه به لزوم مجهز بودن سینماها به سیستم سمفا (سامانه مدیریت فروش و اکران سینما ایران) و بلیت فروشی اینترنتی به مدیران، سینماهای آسیا، مهتاب و شهر تماشای کرمان برای نمایش فیلم های امسال اعلام آمادگی کرده ایم و در حال بررسی و رایزنی برای اضافه شدن یکی از سینماهای واجد شرایط شهرستانی به جمع این سینماها هستیم که بزودی این مهم قطعی خواهد شد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اظهار داشت: نحوه بلیت فروشی سی ‌و نهمین جشنواره فیلم فجر در استان طی روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد ‌شد.

وی تاکید کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های موجود برای حضور علاقمندان در راستای نمایش فیلم‌های سی ‌و نهمین جشنواره فیلم فجر با ظرفیت محدودتر و رعایت کامل ضوابط بهداشتی مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا برنامه ریزی شده و برای حضور علاقمندان در اکران این فیلم‌ها، ۳۰ درصد ظرفیت سالن‌های نمایش در نظر گرفته شده است.

محمدی افزود: طی سال های گذشته تجربه مطلوبی در زمینه اکران همزمان فیلم های جشنواره فجر در استان کرمان داشتیم و این جشنواره از مهم‌ترین رویدادهای هنری و سینمایی ایران است که نیمه بهمن هر سال برگزار می‌شود و امسال تحت تاثیر همه‌گیری کرونا تجربه‌ای جدید خواهد بود.

سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در چهل‌ و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به دبیری سید محمدمهدی طباطبایی‌ نژاد در بهمن ۹۹ برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا