مجوزها جهت سرمایه گذاری در سیستان وبلوچستان در کمترین زمان صادر می شود


رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان سیستان وبلوچستان گفت:در کمترین زمان ممکن صدور مجوزهای تاسیس جهت سرمایه گذاری خارجی صادر خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان داود شهرکی در مراسم بهره برداری از کارخانه آب آشامیدنی در شهرک صنعتی زاهدان گفت: بر اساس قوانین سرمایه گذاری خارجی ، سرمایه گذاران خارجی می توانند از طریق سازمان حمایت از سرمایه گذاری خارجی وزارت اقتصاد با ثبت شرکت با ۱۰۰ در صد سهام و یا مشارکتی اقدام و جمهوری اسلامی ایران نیز این سرمایه گذاریها را تضمین می کند.

وی گفت: سازمان صنعت،معدن و تجارت نیز به جهت تسهیل در امور سرمایه گذاری در کوتاهترین زمان ممکن مجوزهای تاسیس را صادر و زمین لازم را در اختیار سرمایه گذاران خارجی قرار خواهد داد و در صورتی که طرحی قابلیت اجرا در شهرک را نداشته باشد این موضوع از طریق دفتر خدمات سرمایه گذاری بررسی خواهد شد.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گفت: واحد تولیدی آب آشامیدنی بسته بندی با عنوان صنعت آب هیرمند با سرمایه گذاری خارجی ۳۱۰ هزار دلاری و ظرفیت تولید ۳۵ هزار تن در سال در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع و با سرمایه گذاری سرمایه گذار افغانستانی در شهرک صنعتی زاهدان ایجاد گردیده است .

شهرکی در پایان گفت: با ایجاد این طرح تولیدی زمینه ی اشتغال مستقیم ۲۰ نفر فراهم شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)