14 طرح صنعتی و تولیدی در لرستان آماده بهره برداری است


14 طرح صنعتی و تولیدی در لرستان آماده بهره برداری است

خرم آباد – ایرنا – سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 14 طرح صنعتی و تولیدی در استان آماده بهره برداری و افتتاح است.

بختیار رازانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای بهره برداری از این طرح های صنعتی و تولیدی در استان ۴۹۲ میلیارد و ۵۰۶ میلیون ریال هزینه شده است.
وی با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح ها، ۱۸۰ فرصت شغلی برای جویندگان کار فراهم می‌شود اظهار داشت: همه طرح های قابل بهره برداری ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در ایام الله دهه فجر مورد بهره برداری قرار می گیرد.
رازانی ادامه داد: این طرح ها شامل شرکت حدیدکاران لرستان در سه بخش تیرچه فولادی با ظرفیت ۲ هزارتن در سال، عملیات برشکاری ورق فلزات با ظرفیت ۹ هزار و ۲۴۰ تن در سال و کرکره ای کردن ورق فلزات با ۹۰ هزار تن در سال در شهرستان خرم آباد است.
وی تصریح کرد: همچنین در این ایام شرکت نورد آلومینیوم آسیا با ظرفیت سه هزار تن در سال در شهرستان بروجرد، شرکت فلزکاران کاسیت در شهرستان دورود با ظرفیت ۱۳ هزار و ۵۱۵ تن در سال، یک شرکت تولید ماسک یکبار مصرف با ظرفیت ۴۳ میلیون و ۲۰۰ هزار عدد ماسک در طول سال در خرم آباد در بخش صنعت بهره برداری می شود.
سرپرست صمت لرستان گفت: شرکت گوهر شفا (توسعه) در خرم آباد در دو بخش کاتتر ها و تیوب های قلبی عروقی به میزان ۱۰۰ هزار عدد در طول سال و انواع کانولا با ۱۰۰ هزار عدد در سال، یک شرکت تولید ماسک یکبار در دورود با ظرفیت ۲۰ میلیون عدد ماسک در سال و شرکت برکت دانه دلفان با ظرفیت ۱۲ میلیون عدد ماسک یکبار مصرف در سال از دیگر طرح های حوزه صمت لرستان به شمار می رود.
وی خاطرنشان کرد: شرکت برنج کوبی با ظرفیت ۹۰۰ تن در سال در دورود، خط تولید ویفر در خرم آباد با ظرفیت ۱۰۰ تن در سال، خط تولید بیسکویت در شهرستان دورود و شرکت کیمیا خرم زاگرس ( زاگرس دارو ) با تولید ماسک ، محلول ضدعفونی وانواع شوینده در خرم آباد نیز در این ایام افتتاح می شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تجهیز 250 خانه ورزش در کشور/ توجه ویژه به مناطق محروم