استاندار سمنان: پویایی قشر جوان نشاط نظام جمهوری اسلامی را رقم می‌زند


استاندار سمنان: پویایی قشر جوان نشاط نظام جمهوری اسلامی  را رقم می‌زند

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان با اشاره به تاکیدهای مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب گفت: پویایی قشر جوان و دانش آموز، به طور یقین منجر به نشاط جمهوری اسلامی می شود و به نوعی جوانان موتور محرکه انقلاب اسلامی بوده و برای استمرار و تداوم انقلاب نقش بی بدیلی دارند.

به گزارش ایرنا، علیرضا آشناگر روز یکشنبه در آیین نواختن زنگ انقلاب به صورت ویدئو کنفرانسی با دبیرستان دخترانه فجر نور بیارجمند ابراز داشت: امروز انقلاب اسلامی به عنوان میراث گران بها و ارزشمند امام راحل(ره)، در دستان دانش آموزان و جوانان ما است و باید برای حفظ و حراست از آن تلاش کرد.

وی ادامه داد: دانش آموزان و فرهنگیان ما در زمان مبارزه و پیروزی انقلاب اسلامی، با شور و اشتیاق و آگاهی در برنامه های مبارزاتی حضور پیدا کرده و نقش بی بدیلی در به ثمر نشستن انقلاب داشتند و امروز باید در راستای حفظ و نگهداری این ‌میراث گرانبها بکوشند.

وی اضافه کرد: ۱۲ بهمن، مطلع فجر و آغاز طلوعی دیگر و ورود به چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است و این ایام بر دانش آموزان عزیز و مردم شریف استان مبارک باشد.

آشناگر بیان کرد: در ۱۲ بهمن سال ۵۷، مردم ما با استقبال بی نظیر خود، به راه و روش و برنامه ها و منش امام راحل(ره) لبیک گفتند و این روز در حافظه تاریخ ما جاودانه شد.

وی تصریح کرد: مردم ما همواره برای پیروزی انقلاب و حفظ و استمرار آن، پشتوانه و حامی نظام بودند و در برهه های مختلف برای اهتزار پرچم قرآن و اسلام از جان خود گذشتند.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی به تعبیر مقام معظم رهبری بدون نام امام خمینی(ره) شناخته شده نیست و این انقلاب به رهبری امام راحل(ره) پس از سالها مبارزه، به ثمر نشست و پیروزی حاصل شد.

استاندار سمنان گفت: این حضور پررنگ و تاثیر گذار پس از انقلاب و در برهه های حساس نظام و مراحل مختلف انقلاب اسلامی، همراه با سایر اقشار جامعه ادامه داشت.

وی افزود: مجاهدت دانش آموزان علم آموزی است و تا می توانید در این راه تلاش کنید، اتکا به قرآن و ارزش‌های اسلامی و اخلاق اسلامی و تلاش در مسیر دانش آموزی از انتظارات امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری و مسئولان نظام از دانش آموزان است که به طور یقین می توانند با ارتقاء دانش خود، در کشور و جهان اثر بخش باشند.

استاندار سمنان گفت: امروز با تلاش این عزیزان و متولیان تعلیم و تربیت، شاهدیم که کشور ایران اسلامی ما، در بحث انرژی هسته ای حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد و امید است که این‌مسیر پیشرفت با قدرت و پویایی و بالندگی، ادامه داشته باشد.

استان سمنان سه هزار شهید استان، ۱۲۴ شهید فرهنگی و ۶۲۲ شهید دانش برای استقلال نظام جمهوری اسلامی و آزادی ملت شریف ایران تقدیم کرده است.

ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در ۱۲ بهمن‌ سال ۱۳۵۷ بود و ۲۲ بهمن همان سال انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ایام الله دهه فجر نام گرفته است.

بنا بر اعلام علیرضا آشناگر استاندار سمنان، ۵۵٩ طرح با مجموع اعتبار هزینه و پیش‌بینی شده ٢ هزار و ٢٨۶ میلیارد تومان به برکت دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان