65 طرح خدماتی عمرانی در فیروزکوه افتتاح می‌شود


65 طرح خدماتی عمرانی در فیروزکوه افتتاح می‌شود

تهران- ایرنا- سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزکوه اعلام کرد: 65 طرح صنعتی، تولیدی، خدماتی و عمرانی با اعتباری بالغ بر 135 میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.

ابوالقاسم مهری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با افتتاح این طرح ها برای ۱۲۲ نفر بصورت مستقیم شغل ایجاد می شود و از این تعداد، ۱۷ طرح روستایی در بخش های مرکزی و ارجمند با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است که از محل ارزش افزوده تأمین اعتبار شده است.

وی افزود: ۱۴ پروژه بخش مرکزی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان شامل بهسازی معابر، احداث ساختمان نگهبانی، دیوار حائل، نصب دوربین، تجهیز بوستان، احداث دیوار ساحلی، نصب ست ورزشی، روشنایی معابر، تجهیز و تکمیل بوستان است.

سرپرست فرمانداری فیروزکوه ادامه داد: سه پروژه نیز در بخش ارجمند با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان شامل بهسازی معابر اصلی و فرعی و حفاری به منظور اجرای فیبر نوری است که این هفته افتتاح خواهد شد.

مهری خاطرنشان کرد: طرح های شهرداری های فیروزکوه و ارجمند ۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است که از محل منابع شهرداری تامین شده است که پنج پروژه متعلق به شهرداری فیروزکوه با اعتباری بالغ ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که احداث پل جنب درمانگاه قدیم شهر و بازگشایی معبر ۱۸ متری، تصفیه خانه پساب خروجی کشتارگاه صنعتی فیروزکوه و فاز دو کانال جمع آوری و هدایت آب های سطحی شهرک کوهسار از مهمترین طرح های قابل افتتاح است.

به گفته وی، طرح های شهرداری ارجمند نیز ۴ طرح است که با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان مورد بهره برداری قرار می گیرد که نصب دوربین پایش تصویری، بهسازی و ایمن سازی معابر سطح شهر، فاز دوم بلوار خیابان ولیعصر (عج) از مهمترین طرح ها است.

سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزکوه یادآور شد: طرح های بخش خصوصی و اقتصادی در حوزه صنعت سه پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰۲ میلیارد است که افتتاح شرکت تعاونی بهسازان بازیافت تایر شرکت صنعتی علیدره با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان یکی از طرح هایی است که با افتتاح آن برای ۴۰ نفر بصورت مستقیم اشتغال ایجاد می شود.

به گفته وی، افتتاح تصفیه خانه شرکت پاک پویای مهر (کارتن سازی) شهرک صنعتی قدیم با اعتبار ۵ میلیارد تومان و افتتاح طرح توسعه شرکت نوید تجارت ایساتیس با اعتباری بالغ بر۵۰ میلیارد تومان است که برای حدود ۶۰ نفر بصورت مستقیم شغل ایجاد می شود.

مهری تاکید کرد: ۱۱ طرح نیز در حوزه عشایری و روستاهای فاقد دهیاری است که با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ارزش افزوده توسط فرمانداری افتتاح خواهد شد.

وی اظهار داشت: طرح هایی نیز در بخش های راهداری، منابع طبیعی و آبخیزداری و همچنین بیناد مسکن و جهاد کشاورزی نیز افتتاح خواهد شد.

افتتاح ۴ طرح بهداشتی، اقتصادی و خدماتی به ارزش ۶۱ میلیارد تومان

با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه استان تهران ۴ طرح بهداشتی و اقتصادی در شهرستان فیروزکوه به ارزش ۶۱ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، با حضور مسعود شفیعی و ابوالقاسم مهری تجهیز یک حلقه چاه و اجرای خط انتقال آب شرب به طول ۲ کیلومتر و آبرسانی به مخزن روستای گدوک با اعتباری بالغ بر۲۵۰میلیون تومان، افتتاح طرح توسعه شرکت نوید تجارت ایساتیس با اعتباری بالغ بر۵۰ میلیارد تومان، افتتاح تصفیه خانه شرکت پاک پویای مهر با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان و کلنگ زنی ساختمان سی تی اسکن بیمارستان امام خمینی(ره) با اعتبار ۶ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.

65 طرح خدماتی عمرانی در فیروزکوه افتتاح می‌شود

با افتتاح این طرح ها برای ۵۷ نفر بصورت مستقیم شغل ایجاد شد.

شهرستان فیروزکوه با ۳۴ هزار جمعیت در شمال شرق تهران قرار دارد، این شهرستان نقطه اتصال سه استان تهران؛ مازندران و سمنان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در حیفا