تعاونی خدمات رفاهی اصحاب رسانه خراسان رضوی تشکیل شد


تعاونی خدمات رفاهی اصحاب رسانه خراسان رضوی تشکیل شد

شرکت تعاونی خدمات رفاهی اصحاب رسانه خراسان رضوی با هدف ارائه خدمات رفاهی به کارکنان رسانه‌های استان تشکیل شد.

شرکت تعاونی خدمات رفاهی اصحاب رسانه خراسان رضوی اعلام کرد که در پنجمین نشست اعضاء این شرکت اساسنامه آن تصویب و ترکیب هیأت مدیره و بازرسان مشخص شدند.

در این نشست، حسینعلی آریانی، رضا زحمتکش، محمد فانی، علی یعقوبی، جواد اشکذری، فائزه احمدی و حسن شیروانی خواجویی به عنوان اعضا اصلی هیأت مدیره و نجمه فتح‌پور و محمد مهرنیا به عنوان بازرسان اصلی انتخاب شدند. همچنین ناصر نعمتی، سعید برند، محسن بخشنده و سیدهادی مهدیان اعضای علی‌البدل هیأت مدیره و محمد قاضی‌زاده بازرس علی‌البدل شدند. رضا زحمتکش، حسینعلی آریانی و محمد فانی به ترتیب و پس از رأی‌گیری اعضا شرکت کننده، به اتفاق آرا به عنوان رئیس و نایب رئیس هیأت مدیره و دبیر انتخاب شدند و مجتبی نوریان نیز به عنوان مدیر عامل منصوب شد.

بر اساس این گزارش، این شرکت تعاونی با هدف ارائه خدمات رفاهی در زمینه‌های مختلف به اصحاب رسانه استان تشکیل شده و پس از طی مراحل اداری و ثبت، عضوگیری خواهد کرد.

از جمله ویژگی‌های موسسان و منتخبان این شرکت، حضور افراد از رسانه‌های مختلف مکتوب، برخط، پیشکسوتان و شهرستان‌ها عنوان شده که می‌تواند به نمایندگی، انتظارهای مجموعه اصحاب رسانه را در برنامه‌ریزی‌ها لحاظ کند.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

هوشمندشدن 48 درصد خدمات به شهروندان در شهرداری مشهد