اجرای طرح پویش مردمی کودکان سایبری در جزیره کیش


اجرای طرح پویش مردمی  کودکان سایبری  در جزیره کیش

کیش-ایرنا-  رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه کیش از اجرای طرح پویش مردمی کودکان سایبری در جزیره کیش همزمان با سراسر کشور خبر داد.

سرهنگ محمدرضا رضایی امروز با اعلام این خبر افزود: امروزه با توجه به گسترش دسترسی کودکان و دانش آموزان به اینترنت و شبکه های اجتماعی مجازی، در صورت عدم آگاهی والدین آسیب های اجتماعی جبران ناپذیری بر روی کودکان و آینده کشور خواهد گذاشت؛ در همین راستا پلیس فتا کیش در نظر دارد در این جزیره همگام با سراسر کشور اقدام به برگزاری طرح "پویش مردمی کودکان سایبری" کند.

رئیس پلیس فتا کیش اهداف اصلی این پویش را ارتقای آگاهی های اجتماعی در خصوص شیوه صحیح استفاده دانش آموزان از فضای مجازی، پیشگیری از آسیب های ناشی از استفاده ناصحیح از فضای مجازی، کاهش شکاف دیجیتال بین والدین و فرزندان و افزایش حساسیت اجتماعی به وضعیت کودکان در فضای مجازی عنوان کرد.

رضایی افزود: پلیس فتا در این پویش به دنبال ارتقاء سطح دانش و مهارت استفاده مناسب و موثر از فضای مجازی در خانواده‌ها و راهکارهای اثربخش برای ایمن سازی فرزندان در این فضا به منظور بهره مندی بیشتر از فرصت ها و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، افزایش سطح توجه جامعه و رسانه ها به موضوع کودکان سایبری و ایجاد جریان گفتمان سواد مجازی برای کودکان مبتنی بر آموزش‌های پیشگیری از وقوع جرائم سایبری در کشور می باشد.

وی درپایان با تأکید بر خدمات رسانی آنلاین پلیس فتا در حوزه های مختلف به ویژه دریافت مشاوره خاطر نشان کرد: این پویش از تاریخ ۱۳ بهمن ماه به مدت یک هفته بر گزار می گردد و همشهریان گرامی می توانند هر گونه مشاوره و راهنمایی را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir ، بخش فوریت های سایبری به صورت آنلاین دریافت نمایند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

وداع با پیکر شهید مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی