برتری کانون های خادمیاران جهرم، داراب، لامرد و منطقه هشت شیراز


برتری کانون های خادمیاران جهرم، داراب، لامرد و منطقه هشت شیراز

مهدیار گفت: شهرستان جهرم، داراب، لامرد و منطقه هشت شیراز با کسب امتیاز بالا و ارسال گزارشات منظم در رتبه اول کانون های خادمیاران در شهرستان‌های فارس قرار گرفته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «جابر مهدیار»، امروز (دوشنبه 13 بهمن) در همایش رابطین و مسئولین کانون‌های خادمیاران رضوی آستان قدس در استان فارس با تبریک دهه فجر و میلاد حضرت زهرا (س) گفت: دوران انقلاب اسلامی به عنوان یک دوران پرخاطره از یادها نخواهد رفت.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس ادامه داد: در دوران رژیم سابق، ساواک بی تفاوتی به حکومت را به مردم القا می کرد و امروز استکبار جهانی به دنبال بی تفاوتی نسبت به ظلم است.

رئیس دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان فارس اضافه کرد: تبیین شرایط فعلی و قبل از انقلاب برای تفهیم آرمان‌ها به نسل جوان وظیفه اصلی ما است تا دشمنان به هدف خود در زمینه دین‌ستیزی نرسند.

وی با اشاره به عملکرد کانون‌های خادمیاران در شهرستان‌های فارس بیان کرد: شهرستان جهرم، داراب، لامرد و منطقه هشت شیراز با کسب امتیاز بالا و ارسال گزارشات منظم در رتبه اول این کانون ها قرار گرفته اند.

مهدیار ادامه داد: ۱۴ شهرستان استان نیز ثبت و سوابق ندارند اما در وضعیت مطلوب قرار دارند، ۹ شهرستان به تلاش بیشتر نیاز داشته و هفت شهرستان جدید باید تلاش بیشتری در این زمینه کنند.

وی با ابراز خرسندی از سفر مدیر مرکز امور خدام آستان قدس رضوی به شیراز گفت: امیدواریم با آموزش‌های خوب و صحیح برای یک سال آینده به برنامه‌های مطلوبی دست یابیم.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان