افزایش 120 درصدی مصرف ترافیک داخلی مخابرات در سال جاری


افزایش 120 درصدی مصرف ترافیک داخلی مخابرات در سال جاری

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، محمدرضا بیدخام ضمن توصیف نقش با اهمیت شرکت مخابرات ایران در تأمین ارتباط بخش‌های مختلف تجاری، خانگی و عمده برای تمام مشتریان گفت: سطح پوشش ارتباطی سرویس‌های شرکت مخابرات ایران بر خلاف برخی از شرکت‌های FCP، در تمام نقاط شهری و هزاران روستا گسترش یافته است. وی...

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، محمدرضا بیدخام ضمن توصیف نقش با اهمیت شرکت مخابرات ایران در تأمین ارتباط بخش‌های مختلف تجاری، خانگی و عمده برای تمام مشتریان گفت: سطح پوشش ارتباطی سرویس‌های شرکت مخابرات ایران بر خلاف برخی از شرکت‌های FCP، در تمام نقاط شهری و هزاران روستا گسترش یافته است.

وی با تأکید بر اهمیت ارائه سرویس‌های مختلف در تمامی نقاط کشور توسط شرکت مخابرات ایران و نقش کلیدی آن اظهار داشت: در صورت حمایت‌های بهتر از شرکت مخابرات ایران، این شرکت به‌عنوان یکی از متولیان اصلی در ایجاد و تقویت زیرساخت‌های شبکه، آمادگی دارد تا گام‌های اساسی‌تری در توسعه زیرساخت شبکه ملی اطلاعات بردارد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه مشترکین آنلاین شرکت به 3 میلیون و 710 هزار نفر افزایش یافته، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری همیشگی وزارت ارتباطات و در نظر گرفتن عدالت تعرفه‌ای و توجه به این نکته که مخابرات یک مجموعه اقتصادی فعال در بازار بورس بوده و ذی‌نفعان در آن مشارکت دارند، بتوانیم با همراهی وزارت ارتباطات برنامه‌ای مدون در بخش توسعه تلفن ثابت به‌منظور گسترش بازار ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌عنوان مهم‌ترین پیشران توسعه، تهیه و پیاده‌سازی کنیم.

مهندس بیدخام همچنین یادآور شد: رسالت شرکت مخابرات مبنی بر خدمت‌رسانی به مشتریان در سراسر کشور، لزوم تلاش به‌منظور پیاده‌سازی شبکه ملی اطلاعات و افزایش دسترسی ارتباطی در نقاط مختلف کشور، نیاز به اجرای طرح‌های توسعه زیرساختی را بیش از گذشته ضروری می‌سازد که یکی از راهکارهای اصلی برای تحقق این مهم، اصلاح و ترمیم تعرفه در بخش تلفن ثابت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اینترنت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویتامینی که چربی کبدچرب را دفع می‌کند