تجلیل از 14 مادر نمونه مسجدی در فجر فاطمی 


تجلیل از 14 مادر نمونه مسجدی در فجر فاطمی 

یونس میجانی گفت: شامگاه گذشته پس از اقامه نماز مغرب و عشاء جشن انقلاب و میلاد حضرت زهرا (س) و نیز طرح ملی سه شنبه های تکریم در مسجد امام علی (ع) برگزار شد.

«یونس میجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با بیان این مطلب که رویکرد برنامه های دهه فجر فاطمی، اجرای طرح ملی ایران قوی است، گفت: شامگاه گذشته پس از اقامه نماز مغرب و عشاء جشن انقلاب و میلاد حضرت زهرا (س) و نیز طرح ملی سه شنبه های تکریم در مسجد امام علی (ع) برگزار شد.



مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت افزود: جشن ولادت حضرت زهرا (س) همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی برگزار شده و در این جشن از مادر شهید غلام عباس ملایی و نیز از ۱۴ مادر نمونه مسجدی تجلیل شد.



وی بیان کرد: از آنجایی که امسال سالروز ولادت حضرت زهرا (س) هم زمان با دهه فجر است بنابراین تصمیم گرفتیم در راستای تکریم خانواده های معظم شهدا و نیز گرامیداشت مقام زن این ویژه برنامه را اجرا کنیم.



میجانی یادآور شد: طرح ملی سه شنبه های تکریم یکی از برنامه های شاخص رواق همدلی است که با هدف تجلیل از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و نخبگان مسجدی برگزار می‌شود و سعی دارد برای نمازگزاران به ویژه قشر نوجوان و جوان الگوسازی کند.



مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت ابراز کرد: به منظور گرامیداشت ایام الله دهه فجر و ولادت حضرت زهرا (س) با تلاش و کمک بچه مسجدی ها، فضای داخلی و بیرونی مسجد آذین بندی شد.



وی ضمن تشکر از همکاری هیئت امنا و ارکان مسجد در برگزاری برنامه های ویژه دهه فجر، ابراز کرد: این برنامه ها با مشارکت و همراهی امام جماعت مسجد، هیئت امنا و پایگاه ریحانه النبی(س) و امام علی(ع) و نیز کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) برگزار شد.



میجانی در خاتمه تاکید کرد: ویژه برنامه های دهه فجر با هدف بزرگداشت این ایام و نیز ترویج فرهنگ فاطمی برگزار شد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی