4 طرح عمرانی طی چهارمین روز دهه فجر در سلماس به بهره‌برداری رسید


 4 طرح عمرانی طی چهارمین روز دهه فجر در سلماس به بهره‌برداری رسید

ارومیه- ایرنا- چهار طرح عمرانی و خدماتی همزمان با چهارمین روز دهه مبارک فجر با 129 میلیارد ریال هزینه در شهرستان سلماس به بهره‌برداری رسید.

فرماندار سلماس روز چهارشنبه در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا، گفت: در این روز طرح مرمت و بازسازی مسجد جامع امام حسین (ع) روستای یالقوز آغاج با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار افتتاح شد.

علی اکبر عسگری ادامه داد: همچنین پنج واحد مسکن مددجویی به صورت همزمان در روستای قره قشلاق با سه میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

وی ادامه داد: افتتاح ۴۰ واحد مسکن بهسازی و مقاوم سازی شده روستایی با ۶۴ میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرح‌های این روز بود.

فرماندار سلماس گفت: ۱۳۰ پروژه توانمند سازی مددجویان کمیته امداد نیز به صورت همزمان در پروژه نیروگاه خورشیدی واقع در روستای حبشی در این روز افتتاح شد.

عسگری بیان کرد: برای این طرح ۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

به گزارش ایرنا با پیروزی انقلاب اسلامی، توجه به عرصه‌های سازندگی و پیشرفت، شتاب بیشتری به خود گرفته و در همین راستا بهبود زیرساخت‌های شهری و مدیریت منابع اقتصادی و انسانی برای نوسازی و توسعه شهرها در اولویت کارهای دولت‌های پس از انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

شهرستان سلماس نیز از این تلاش‌ها و اقدامات بی دریغ مسوولان کشوری و استانی در جهت توسعه و بالندگی بهره مند شده و امسال نیز همچون سال‌های گذشته، در دهه فجر شاهد افتتاح و بهره برداری از طرح های عمرانی و خدماتی زیادی در این شهرستان هستیم.

سلماس با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۷۰ کیلومتری شمال آذربایجان‌غربی واقع شده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرسپولیس قهرمان می‌شد اگر...